Audi TT Roadster 1.8 5V Turbo quattro

€ 7.490,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-03-2000
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 258.973 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Audi TT Roadster 1.8 5V Turbo quattro


€ 7.490,-

Algemeen

Bouwjaar 17-03-2000
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 258.973 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage De Bilt
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres C. de Haasweg 66
Postcode 3721 TK
Plaats Bilthoven
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2202094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragedebilt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • open dak (electrisch)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 237 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 176 x 135 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.450 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.775 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 228 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Lekker genieten van het zomerweer in deze TT cabriolet! De auto is netjes onderhouden, motor is gechipt naar +/- 280 pk, auto rijdt en schakelt goed. Wij bieden deze auto aan in opdracht van de eigenaar, inruil bespreekbaar.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil en financiering mogelijk, wij doen u graag een passend voorstel!
Voor bezichtiging bent u altijd welkom, voor een proefrit of inruilvoorstel graag even een afspraak maken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi TT | Vernieuwingsdrang

De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.

Autotest | Audi TT Vernieuwingsdrang

De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.

Plus

  • vernieuwende opzet Virtual Cockpit
  • sportief en toch comfortabel
  • oogstrelende vormgeving

Min

  • minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
  • karige standaarduitrusting
  • risico op spatten bij tanken

Conclusie

Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.

Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.

Deel deze advertentie