Bouwjaar | 15-03-1999 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 330.809 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 3.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-1999 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 330.809 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.781 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Langemeen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerhoevenweg 16 |
Postcode | 7671 SB |
Plaats | Vriezenveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23593547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.langemeen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi TT 1.8 5V Turbo tracktool / rally / ringtool
- Kenteken: XZ-DL-53
- Merk: Audi
- Model: TT
- APK tot: 12-07-2025
- Tellerstand: 330809 KM
- Carrosserievorm: Coupé
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1999
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1781 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: AJQ
- Vermogen: 132 kW / 180pk
- Ledig gewicht: 1180 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 8.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 404 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2
Interieur
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen bekleding
Audi TT 1.8 5V turbo tracktool
APK tot 12-07-25
Sparco racestoel
short sifter
interieur volledig gestript
intern blussysteem
aangepast onderstel
negatief camber
verlaagd
De auto weegt nu + - 1030 KG zonder bestuurder een een half volle tank.
Motor en turbo zijn aangepast, de auto heeft nu ongeveer 220 PK
unieke auto, waarmee je de straat en het circuit mee op kunt.
Inruil mogelijk.
Langemeen Auto's
Westerhoevenweg 16
7671SB Vriezenveen
0623593547
info@langemeen.nl
www.langemeen.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi TT | Vernieuwingsdrang
De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.
De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.
Plus
- vernieuwende opzet Virtual Cockpit
- sportief en toch comfortabel
- oogstrelende vormgeving
Min
- minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
- karige standaarduitrusting
- risico op spatten bij tanken
Conclusie
Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.
Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.