Audi TT 1.8 5V Turbo Leer/Stoelverwarming/Cruise/Lmv/youngtimer/Apk 09-2025

€ 5.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-08-2002
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.542 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 132 kW (180 pk)

Audi TT 1.8 5V Turbo Leer/Stoelverwarming/Cruise/Lmv/youngtimer/Apk 09-2025


€ 5.850,-

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2002
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.542 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 132 kW (180 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hoeve B.V.
Contactpersoon Ben Jonkers
Adres De Fliert 24
Postcode 3791 PW
Plaats Achterveld
Provincie Utrecht
Land Nederland
Website www.autohoeve.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 228 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 176 x 135 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 1.665 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Audi TT 1.8 5V Turbo, fraaie en originele nederlands geleverde met logisch teller rapport, ook een prima youngtimer.
tijdloos model, Apk 09-2025, inruil mogelijk.
Voor een bezichtiging/proefrit, bel even van te voren.

Voor meer informatie bel Ben: 06 21937344

Auto Hoeve B.V.
De Fliert 24
3791 PW Achterveld

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi TT | Vernieuwingsdrang

De TT was altijd het mode-popje van Audi. De TT was mooi, aantrekkelijk en sportief. Maar de TT was ook een buitenstaander. En dat was jammer. Daarom gooit Audi het met de nieuwe TT over een heel andere boeg. De nieuwe TT is een waar stijl-ikoon en een echte vernieuwer. Maak kennis met het nieuwe boegbeeld van Audi.

Autotest | Audi TT Vernieuwingsdrang

De nieuwe TT is het paradepaardje van Audi. Zowel de vormgeving als de ergonomie zijn echt innovatief. Daarbij is de nieuwe TT comfortabeler en tegelijk sportiever dan voorheen.

Plus

  • vernieuwende opzet Virtual Cockpit
  • sportief en toch comfortabel
  • oogstrelende vormgeving

Min

  • minimale ruimte achterin (nog minder dan bij andere coupés)
  • karige standaarduitrusting
  • risico op spatten bij tanken

Conclusie

Audi introduceert de nieuwe TT Coupé. Met deze derde generatie is de TT niet langer een niche model van Audi, maar een echte vernieuwer. Zowel op het gebied van vormgeving als techniek vervult de TT voortaan een voortrekkersrol bij Audi. De virtual cockpit is een echte sprong vooruit en wat Autozine betreft vindt deze nieuwe ontwikkeling zijn weg zo snel mogelijk naar alle andere modellen van Audi.

Wanneer kalm wordt gereden is de TT comfortabel, terwijl in de besturing en de wegligging altijd merkbaar is dat de auto tot veel meer in staat is. Wanneer sportief wordt gereden, maakt de techniek het makkelijk om het maximale uit de auto te halen. In vergelijking met de vorige generaties is de auto zowel sportiever als comfortabeler en ook dat maakt de nieuwe tot TT een echte vernieuwer.

Deel deze advertentie