Audi R8 Spyder ABT V10+ 5.2 FSI QUATTRO ABT | Gelimiteerd | XPEL | Glascoating | Keramisch | Laser LED

€ 249.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-06-2018
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 64.500 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 448 kW (610 pk)

Audi R8 Spyder ABT V10+ 5.2 FSI QUATTRO ABT | Gelimiteerd | XPEL | Glascoating | Keramisch | Laser LED


€ 249.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 06-06-2018
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 64.500 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 448 kW (610 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABT Sportsline Nederland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Frankfurtstraat 36
Postcode 1175 RH
Plaats Lijnden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 8228355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website abt-nederland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2017 - apr. 2018
Modelcode: 4S

Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 328 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 197 x 125 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.670 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 2.035 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 309 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 19,8 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,9 l/100km (1 op 10,1)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

ABT Sportsline Nederland heeft de exclusiviteit u deze zeer bijzondere en gelimiteerde ABT R8 aan te kunnen bieden. Sléchts 4 exemplaren (waaronder 1 in het bezit van de Familie ABT welke in de prive collectie blijft) is het nu mogelijk zelf over deze geweldige oplage te beschikken.
De kleur, het geluid, de hoeveelheid carbon en het geweldige lijnenspel maken dit een zeer bijzondere verschijning. Uiteraard zijn de details doorgetrokken naar het interieur.
Wij nodigen u van harte uit deze verschijning te komen bezichtigen. Dit doen wij wel graag op afspraak zodat wij alle tijd kunnen nemen voor uw ontvangst.

Fabrieksopties:

Exterieur:
- Micrommata Green (Audi Exclusive)
- Audi ringen en typeaanduiding in hoogglans zwart
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegelbehuizing in carbon
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Comfortsleutel
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare cabrioletkap
- Glanzend zwarte Audi-ringen en opschriften
- Grootlichtassistent
- Keyless entry
- laser LED koplampen
- LED achterlichten
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Optiekpakket Carbon
- Parkeersensor voor en achter
- Remklauwen Grijs
- Sport uitlaat

Infotainment
- Achteruitrijcamera
- Apple carplay
- Audi connect en Audi phone box
- Audi smartphone interface
- Bang & Olufsen Sound System
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Comfortsleutel
- DAB Tuner
- MMI navigatie plus inclusief Audi virtual cockpit
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel
- Subwoofer
- WiFi voorbereiding

Interieur
- 12Volt aansluiting
- Afgevlakt multifunctioneel sportstuurwiel met schakelpaddels
- Armsteun
- Audi drive select
- Audi Exclusive Interieur
- Audi phone box
- Carbonafwerking interieur
- Carbon interieurdelen
- Carbon interieur lijsten
- Elektrische ramen voor
- Elektrisch verstelbare stoel(en)
- Keyless start
- Lasershield
- Lederen dashboard
- Lederen interieur
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Sportstuur
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Airbag(s) side voor
- Airbag passag

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie