Bouwjaar | 20-03-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.915 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-03-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.915 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ASNV B.V. |
Contactpersoon | Nick Vialle |
Adres | Bosbeemd 1 |
Postcode | 5741 TR |
Plaats | Beek En Donk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 729158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.asnv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/35 R19
Bandenmaat achter: 295/30 R19
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 311 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 190 x 124 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 300 kg
GVW: 2.025 kg
Interieur
Interieurkleur: Nappa Leder met Stiksels
Aantal zitplaatsen: 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
In nieuw, uniek en smetteloze staat verkerende Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 525 PK facelift model met maar 4.915 KM op de teller afkomstig rechtstreeks van 1e eigenaar (origineel Audi Munchen geleverd.)
Deze Audi R8 Spyder verkeert in absolute nieuwstaat en is voorzien van vele luxe Audi Exclusive opties zoals: Audi Exclusive Leer Fijne nappa sportstoelen (elektrische verstelbaar), Instaplijsten Audi exclusive gepersonaliseerd verlicht, Volledig leer Fijne nappa met Ruitenstiksel, Stoelverwarming voor, Climate/Control 2 zones, Chassis met Demperregeling (Magnetic Ride), LED koplampen met koplampsproeiers, LED achterlichten met dynamische knipperlicht, Schakel-/selectiehefboomgreep Aluminium, Bang & Olufsen Sound-systeem, Parkeerhulp voor en achter optisch met Achteruitrijcamera, Stuur (Sport/leder - 3-spaaks afgevlakt (Multifunctie en Schakelfunctie), Cruise/Control, Hill/Assist, Lichtmetalen velgen 19'' (5-dubbelspaaks, glansgedraaid), Etc, Etc.
Voertuig verkeert in absolute smetteloze staat en is rechtstreeks afkomst van 1e verzamelaar (alles ter inzage)!!
Voertuig is BTW aftrekbaar en ook te koop zonder de BPM, prijs bedraagt dan €99.945,- inclusief 21% BTW.
Recent onderhoud is uitgevoerd op de onderstaande data en kilometerstand:
20-09-2016 4.133 KM Olie + filter, interieurfilter, Van den Udenhout Audi
03-04-2018 4.492 KM Olie + filter, remvloeistof, interieurfilter, Josef Hölter, Viersen-Dülken
10-10-2019 4.699 KM Olie + filter, remvloeistof, Josef Hölter, Viersen-Dülken
Auto wordt afgeleverd met een complete onderhoudsbeurt volgens boekje.
Een groot deel van ons aanbod occasions heeft nog fabrieksgarantie, dat is de meest uitgebreide vorm van garantie. Is deze fabrieksgarantie verlopen, maar is uw auto jonger dan 10 jaar? Dan krijgt u tegen een kleine vergoeding een van onze ASNV B.V. garantiepakketten (zie www.asnv.nl/garantie) of vraag naar de voorwaarden.
Voertuigen worden standaard afgeleverd met:
- Geldige APK (minimaal 6 maanden)
- Tenaamstelling op locatie
- Aflevercheck
- €50,- brandstof
Wij hebben een passie voor auto's en verkopen alle merken. Onze auto's zijn allemaal compleet onderhouden, hebben een ingevuld serviceboekje en zijn voorzien
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.