Audi R8 Spyder 5.2 FSI Quattro, ceramic, magnetic, B&O, carbon, laserlicht, 20, NP284k

€ 139.850,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-04-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 48.242 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 396 kW (539 pk)

Audi R8 Spyder 5.2 FSI Quattro, ceramic, magnetic, B&O, carbon, laserlicht, 20, NP284k


€ 139.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-04-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 48.242 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 396 kW (539 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAK AUTO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Modelcode: 4S
Referentienummer: 31,30
Productienummer: 31,30

Technische informatie
Koppel: 540 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 83 liter
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 318 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 443 x 194 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 2.020 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 277 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,9 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,7 l/100km (1 op 11,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Dit betreft een unieke, zeer luxe en sportief uitgevoerde Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 Quattro (540 pk). Kleur: Mythoszwart metallic (0E0E) en interieur: Leder Fijnnappa met geruit stiksel voor sportstoelen (N1H). Deze auto heeft slechts 47.395 km gereden, is volledig volgens fabrieksschema onderhouden en verkeert in zeer goede staat. Nieuwprijs circa € 284.000,-. Voorzien van vele opties zoals: 

Belangrijkste Opties:

PC5: Keramische remmen met zilvergrijze remklauwen
5L4: Exterieurpakket in Carbon glanzend
2MN: Audi Magnetic Ride
PXF: LED-koplampen met Audi Laserlicht inclusief grootlichtassistent
7UG: MMI Navigatie Plus inclusief Audi virtual cockpit
4F2: Comfortsleutel (Keyless Entry)
9VS: Bang & Olufsen Sound System
3PR: Elektrisch verstelbare sportstoelen met geheugenfunctie

Connectiviteit en Infotainment
Het MMI Navigatiesysteem Plus (7UG) biedt niet alleen intuïtieve navigatie, maar ook een naadloze integratie van connectiviteitsdiensten via de Audi virtual cockpit. De Bang & Olufsen Sound System (9VS) biedt een uitzonderlijke geluidskwaliteit, en de auto is voorzien van Audi smartphone interface (UI2), waarmee u uw smartphone eenvoudig koppelt aan het infotainmentsysteem.

Veiligheid en Rijassistentie
De LED-koplampen met Audi Laserlicht (PXF) bieden ongeëvenaarde zichtbaarheid in alle omstandigheden. Het systeem bevat ook de grootlichtassistent (8G1), die automatisch schakelt tussen groot- en dimlicht. De Parkeerhulp Plus (7X2) zorgt ervoor dat parkeren eenvoudig is, zelfs in krappe ruimtes. De achteruitrijcamera (KA2) geeft een helder beeld van de situatie achter de auto, en het anti-diefstalalarm (7AL) zorgt voor extra beveiliging.

Comfort en Gemak
Het interieur van deze Audi R8 Spyder biedt het beste op het gebied van comfort. De elektrisch verstelbare sportstoelen (3PR) met geheugenfunctie zijn ontworpen voor ultiem comfort tijdens lange ritten. De stoelverwarming (4A3) maakt het rijden in koude omstandigheden aangenamer. Met de comfortsleutel (4F

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie