Audi R8 5.2 FSI quattro Plus | Carbon | Capristo |

€ 139.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-05-2016
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.919 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 448 kW (610 pk)

Audi R8 5.2 FSI quattro Plus | Carbon | Capristo |


€ 139.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-05-2016
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 50.919 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 5.204 cc
Vermogen 448 kW (610 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Driel Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jacubus Spijkerdreef 10
Postcode 2132 PZ
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 7370115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandrielautomotive.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: 4S

Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 83 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 330 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 443 x 194 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 1.895 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart/expresrood st
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 287 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,9 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- BOVAG 12 maanden Premium Pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; 12 maanden BOVAG garantie (maximaal 20.000 Km na aflevering, Airco Service, Bijwerken van kleine lakschades (steenslag/kleine krassen), Brandstoftank voor de helft gevuld, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave indien nodig binnen 10.000km en/of 6 maanden, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Remvloeistof Service, Vervangen distributieriem indien nodig binnen 10.000km en/of 12 maanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Nick Jorritsma

Uitgevoerd met o.a:

0P8 - Sportuitlaatsysteem (Capristo uitlaat)
1N8 - Dynamic steering
PC5 - Remschijven, keramisch
2MN - Audi Magnetic Ride (KW)
40G - Velgen, gesmeed lichtmetaal 8,5J x 20 voor, 11J x 20 achter, "10-spaak-Y"-design
5L4 - Exterieurpakket in Carbon glanzend
6FQ - Buitenspiegelbehuizing, Carbon glanzend
8IT  - LED-koplampen 
8SP - Dynamische richtingaanwijzers achter
8G1 - Grootlichtassistent
5MB - Inleg, titaanlak antraciet mat
GT2 -  Inleg, carbon glanzend
2FJ - R8 performance stuurwiel, multifunctioneel, driespaaks afgevlakt (alcantara)
Q1D - R8-sportstoelen
3PN - Stoelen, elektrisch verstelbaar met geheugen
4A3 - Stoelverwarming
N1H - Bekleding, leder Fijnnappa
7HD - Lederpakket uitgebreid
0UB - Gekleurde stiknaad
9VS - Bang en Olufsen Sound System
QV3 - Digitale radio ontvangst
9ZE - Audi Phone box
8T2 - Automatische snelheidsregeling
7M9 - Instaplijsten met verlichte aluminiuminleg
KA2 - Achteruitrijcamera

Onderhoudsbeurten:

Op 12-05-2016 bij 15km 
Op 02-10-2027 bij 8.106 Km 
Op 15-06-2028 bij 11.533 Km 
Op 19-06-2029 bij 18.040 Km 
Op 09-10-2020 bij 23.679 Km 
Op 11-10-2021 bij 33.068 Km 
Op 23-10-2023 bij 48.531 Km 
Huidige km stand 50.919 Km 

Wij leveren de auto rijklaar af inclusief

- 12 maanden wettelijke garantie
- Technische controle
- 3 maanden of 5.00

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi R8 | Precisie-instrument

Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?

Autotest | Audi R8 Precisie-instrument

De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.

Plus

  • extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
  • sportieve, maar ook luxueus
  • rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit

Min

  • forse duurder dan eerste generatie R8
  • onhandig grote draaicirkel

Conclusie

Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.

Deel deze advertentie