Bouwjaar | 12-05-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.919 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
€ 139.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.919 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Driel Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacubus Spijkerdreef 10 |
Postcode | 2132 PZ |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 7370115 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandrielautomotive.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: 4S
Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 83 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 330 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 443 x 194 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 1.895 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart/expresrood st
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 287 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,9 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- BOVAG 12 maanden Premium Pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; 12 maanden BOVAG garantie (maximaal 20.000 Km na aflevering, Airco Service, Bijwerken van kleine lakschades (steenslag/kleine krassen), Brandstoftank voor de helft gevuld, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave indien nodig binnen 10.000km en/of 6 maanden, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Remvloeistof Service, Vervangen distributieriem indien nodig binnen 10.000km en/of 12 maanden
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Nick Jorritsma
Uitgevoerd met o.a:
0P8 - Sportuitlaatsysteem (Capristo uitlaat)
1N8 - Dynamic steering
PC5 - Remschijven, keramisch
2MN - Audi Magnetic Ride (KW)
40G - Velgen, gesmeed lichtmetaal 8,5J x 20 voor, 11J x 20 achter, "10-spaak-Y"-design
5L4 - Exterieurpakket in Carbon glanzend
6FQ - Buitenspiegelbehuizing, Carbon glanzend
8IT - LED-koplampen
8SP - Dynamische richtingaanwijzers achter
8G1 - Grootlichtassistent
5MB - Inleg, titaanlak antraciet mat
GT2 - Inleg, carbon glanzend
2FJ - R8 performance stuurwiel, multifunctioneel, driespaaks afgevlakt (alcantara)
Q1D - R8-sportstoelen
3PN - Stoelen, elektrisch verstelbaar met geheugen
4A3 - Stoelverwarming
N1H - Bekleding, leder Fijnnappa
7HD - Lederpakket uitgebreid
0UB - Gekleurde stiknaad
9VS - Bang en Olufsen Sound System
QV3 - Digitale radio ontvangst
9ZE - Audi Phone box
8T2 - Automatische snelheidsregeling
7M9 - Instaplijsten met verlichte aluminiuminleg
KA2 - Achteruitrijcamera
Onderhoudsbeurten:
Op 12-05-2016 bij 15km
Op 02-10-2027 bij 8.106 Km
Op 15-06-2028 bij 11.533 Km
Op 19-06-2029 bij 18.040 Km
Op 09-10-2020 bij 23.679 Km
Op 11-10-2021 bij 33.068 Km
Op 23-10-2023 bij 48.531 Km
Huidige km stand 50.919 Km
Wij leveren de auto rijklaar af inclusief
- 12 maanden wettelijke garantie
- Technische controle
- 3 maanden of 5.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.