Bouwjaar | 01-04-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.536 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.536 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.204 cc |
Vermogen | 448 kW (610 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobimall Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aasterbergerweg 10 |
Postcode | 6101 AD |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 249911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pordon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2015 - apr. 2018
Modelcode: 4S
Technische informatie
Koppel: 560 Nm
Aantal cilinders: 10
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 83 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 330 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.530 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 1.895 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 287 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,5 l/100km (1 op 5,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Zien is geloven! Deze Audi R8 is er eentje waarvan je er geen 13 in een dozijn gaat aantreffen. De auto is uitgevoerd in een Matgrijze lak af fabriek (paint to sample) op speciale klantenwens. Maar daarbij houd het niet op want de auto is uitgevoerd met een ABT onderstel en carbon exterieurdelen. Verder is een Capristo sportuitlaatsysteem met kleppen gemonteerd.
Het interieur is uitgevoerd in zwart leer en carbon interieurdelen. Deze Audi R8 verkeert in een uiterst verzorgde toestand is keurig onderhouden en met zorg behandeld en bereden door de vorige eigenaar. Voor wie een bijzondere en uiterst stijlvolle auto zoekt, dit is er beslist een!
De 5.2 V10 motor is bovendien een juweel !
= Bedrijfsinformatie =
Mobimall / PORDON is ontstaan uit passie voor auto's en liefde voor het vak. Wij zijn bij uitstek dé specialist voor de merken: Audi, Porsche, Mercedes en Volkswagen.
Uiteraard leveren wij alle merken auto's. Wij luisteren uitgebreid naar uw wensen en geven u altijd onafhankelijk het beste advies.
Mobimall / PORDON dé mobiliteitswinkel waar de klant centraal staat !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi R8 | Precisie-instrument
Audi maakt "premium" auto's. Dat wil zeggen: ze zijn op het gebied van vormgeving, materiaalkeuze en bouwkwaliteit bovengemiddeld. Daarbij zijn ook de elektronica en het mechaniek geavanceerder dan bij een doorsnee auto. Een auto die zo verfijnd is, leent zich bij uitstek voor intensief dagelijks gebruik. Maar wat als Audi datzelfde concept van verfijning toepast op een sportwagen?
De Audi R8 is een supersportwagen die zich leent voor dagelijks gebruik en voor snelle rondetijden op het circuit. Vanaf modeljaar 2019 nog sneller en nog makkelijker te rijden.
Plus
- extreem snel, maar ook dagelijks bruikbaar
- sportieve, maar ook luxueus
- rijhulpsystemen maken racen makkelijk, maar kunnen ook uit
Min
- forse duurder dan eerste generatie R8
- onhandig grote draaicirkel
Conclusie
Een sportwagen moet bruut, overdadig en brutaal zijn. Dus hoe kan een Audi die gepolijst en geperfectioneerd is dan een goede sportwagen zijn? Het antwoord is dat de R8 zich juist door de verfijning onderscheidt van andere supersportwagens. Omdat er minder "ruis" op de lijn zit, laat het mechaniek zich beter aanvoelen. Daarmee is de Audi R8 anders, maar zeker niet minder spannend. Daarbij zorgen de vele veiligheidssystemen ervoor dat deze supersportwagen dagelijks bruikbaar is en dat minder getalenteerde bestuurders ook hard kunnen rijden met de R8. Audi is daarom geslaagd in zijn opzet en zet tegenover de botte bijlen van de concurrentie een waar precisie-instrument.