Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 300 kW (409 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 300 kW (409 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Duet Premium Car Store |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Everdongenlaan 37 |
Postcode | 2300 |
Plaats | Turnhout - Duet |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)14 - 448182 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duet-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Audi Q8 55 e-tron S-line met onderstaande opties is onmiddellijk beschikbaar in onze showroom te Turnhout - Voor meer foto's www.duet.be ///
Audi Q8 55 e-tron, S-line, 408 pk automaat, 115 kw bruto, Quattro, Mythoszwart metaalkleur, Voorruit van akoestisch warmtewerend glas, Zij- achterruit van warmtewerend glas, S-line bumpers, Elektrisch bedienbare achterklep (openen sluiten), Spoiler op achterklep, DAB radio, Interieur voorverwarming -ventilatie, Herkenning stoelbezetting, Adaptive air suspension, Isofix, 12v-aansluiting, Bandenreparatieset, Bandenspanningsweergave, Acoustic vehicle alarting system (AVAS), Servicemelding 30.000 km of 2 jaar, Privacy glas, Verkeersbordenherkenning op basis van camera, RVS pedalen voetsteun, Scheidingsnet, Frameloos automatisch dimmende binnenspiegel, Hemelbekleding van zwarte stof, Decoratielijsten donker geborsteld mat aluminium, Automatische airco met 4 zones, Glazen panoramadak, Dakreling in zwart, Optiekpakket zwart plus, Spiegelkappen in hoogglans zwart, Buitenspiegels elektrisch verstelbaar verwarmbaar inklapbaar met automatisch dimmend geheugenfunctie, Parkeerassistent inclusief parkeerhulp plus, 4G ondersteuning voor phone box, Audi phone box, Audi virtual cockpit plus, Audi smartphone interface, Audi side assist, Audi lane assist, Audi music interface, Audi connect navi infotainment, Audi connect key, Audi pre sense front, Audi pre sense rear basic, Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor bestuurder, S-sportstoelen, Leder valcona met S-logo's, Stoelverwarming voorin, 4-voudig verstelbare lendensteun voorin, Comfortmiddenarmsteun voorin, Multifunctioneel 3-spaaks lederen stuur met schakelpaddels, Parkeerassistent plus, Kruispuntassistent, Omgevingscamera's (360), Head-up display, Adaptive cruise control, Snelheidsbegrenzer, Efficiency assistent, Uitwijkassistent, Afslaanassistent, Uitstapwaarschuwing, Rear cross-traffic assist, Matrix LED koplampen met dynamische richtingaanwijzers, Interieurverlichting LED (multilcolor), LED dagrijverlichting, Laadkabel CEE 16A 400V, Laadkabellengte standaard, Laadkabel met huishoudelijke stekker, Tweede laadingang, 21" Audi sport 5-arm-aero-structuur zwart metallic 265/45 R21, 22 kw AC onboard lader, S-logo's, Hoogglans zwarte bedieningsknoppen met haptische feedback inclusief alulook interieurdetails, (EA8) Verlengde garantie met 3 jaar of max 100.000 km, Eerste inschrijvingsdatum 24/07/2023, 85 km
Aantal deuren: 5
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.