Audi Q8 Competition 60 TFSI e Quattro B&O Massage Carbon 23'

€ 129.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.117 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 338 kW (460 pk)

Audi Q8 Competition 60 TFSI e Quattro B&O Massage Carbon 23'


€ 129.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.117 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 338 kW (460 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Albert B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wijnbergseweg 5D
Postcode 7047 CZ
Plaats Braamt
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)314 - 700519 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisalbert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q8 Competition 60 TFSI e Quattro Zeer uniek uitgevoerd! NIEUW! B&O, Massage, Carbon 23', Valcona, Rode Gordels Matrix, Nardo Grey

Audi Q8 Competition 60 TFSI e Quattro B&O Massage Carbon 23'


- Merk: Audi
- Model: Q8
- APK tot: 31-01-2026
- Tellerstand: 1117 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Kleurnaam: Nardogrijs
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 2995 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 339 kW / 462pk
- Ledig gewicht: 2390 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 1.3 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Aantal sleutels: 2
- Fabrieksgarantie tot: 29-07-2026
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 23


Pakket: Adaptive cruise assist en emergency assist

- Rijstrooksensor met correctie

Pakket: Assistentie Pakket

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Uitstap waarschuwing

Pakket: Assistentie Pakket Plus

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Autonome parkeerfunctie
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Dodehoek detectie
- File assistent
- Kruisend verkeer detectie
- Rondomzicht camera
- Uitstap waarschuwing
- Uitwijk assistent

Pakket: Assistentie pakket Parking

- Autonome parkeerfunctie
- Parkeer assistent
- Rondomzicht camera

Pakket: City pakket

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Kruisend verkeer detectie
- Uitstap waarschuwing

Pakket: Design pakket

- Lederen bekleding
- Lederen interieurdelen
- Microvezel interieurdelen
- Premium sportstoelen

Pakket: Keyless pakket

- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Keyless entry
- Keyless start

Pakket: Memory pakket

- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen

Pakket: Optie pakket

- Lederen bekleding
- Stoel ventilatie voor
- Voorstoelen met massagefunctie en geventileerd

Pakket: Stoelen pakket

- Lederen bekleding
- Stoel ventilatie voor
- Voorstoelen met massagefunctie en geventileerd

Pakket: Tour pakket

- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Uitwijk assistent

Pakket: Trekhaak pakket

- Aanhanger assistent
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Matrix LED
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Premium kleur
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Speciale kleur
- Sportonderstel
- Sport

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie