Audi Q8 60 TFSIe S Competition Carbon Pano ACC Matrix SoftClose HeadUp Keyless Massage B&O

€ 106.845,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-04-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Audi Q8 60 TFSIe S Competition Carbon Pano ACC Matrix SoftClose HeadUp Keyless Massage B&O


€ 106.845,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-04-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam BvO Automotive
Contactpersoon Bart van Oers
Adres Singel 1940-1945 308
Postcode 5348 PV
Plaats Oss
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 37459273 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bvoautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2021 - apr. 2023

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 170 cm
Wielbasis: 299 cm
Inhoud laadruimte: 505/1.625 l

Gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 3.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 56 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Deze Audi Q8 60 TFSIe is voorzien van:
23 inch velgen Audi Sport
Carbon exterieur pakket
Matrix led-koplampen
Radio digitaal DAB
TV ontvanger
Achterbank plus
Achterlichten led
Achteruitrijcamera
Adaptieve Cruise Control
Automatische airco 4 zones
Audi phone box
Lane assist
Dodehoek detectie
Dakhemel zwart
Dakreling zwart
Interieurlijsten carbon
Garagedeur opener
Head-up display
Zonnescherm zijruiten achter
Keyless entry
Luchtvering sport
Verwarmde voor en achterstoelen
Geventileerde voorstoelen
Massage voostoelen
Armsteun comfort
Panoramadak
Parkeer-assistent
Bang & Olufsen Audiosysteem
Sportstoelen elektrisch verstelbaar
Luxe lederen interieur met ruitjesbekleding
Akoestisch glas

Deze auto is voorzien van origineel Audi SCM klasse 3 alarm + Moving Intelligence volgsysteem

Wij kunnen ook voor u de verzekering en eventueel financiering regelen. Neem contact op voor meer info.

Voor meer informatie over deze Audi kunt u contact opnemen met Anton Honig.
Tel : +31 (0)6 37459273 of Mail : anton@bvoautomotive.nl

Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en BvO Automotive kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie