Audi Q8 60 TFSIe Competition FACELIFT B&O.ADV.+CARBON+PANO

€ 149.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q8 60 TFSIe Competition FACELIFT B&O.ADV.+CARBON+PANO


€ 149.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Borgers Auto Import
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 12
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 3253745 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.borgers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 85 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 300 cm

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 30 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Als één van de eerste rijden in de Audi Q8 60 TFSIe Competition van het allernieuwste facelift type? Dat kan bij Borgers! Deze zeer complete Audi Q8 60 TFSIe Competition is uitgerust met o.a.:




- 23 inch lichtmetalen Audi Sport velgen in 10-spaak Trapeze-design (hoogglans zwart)
- Adaptieve ruitenwissers met geïntegreerde ruitensproeiers
- Akoestisch glas in de voor- en achterportieren
- Ambiente-plus-lichtpakket (in meerdere kleuren instelbaar)
- Assistentiepakket City (o.a.: side assist met uitstapwaarschuwing)
- Assistentiepakket Parking en parkeerassistent plus
- Assistentiepakket Tour (o.a.: adaptive cruise control, lane assist)
- Audi phone box met wirelles charging
- Audi smartphone interface (o.a.: Apple Carplay)
- Audi virtual cockpit plus
- Bagagerails met vastzetsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Bang & Olufsen Advanced Sound Systeem met 3D-geluid
- Buitenspiegelbehuizing in hoogglans zwart
- Buitenspiegels met geheugenfunctie, zelfdimmend, elektrisch inklap-, verstel- en verwarmbaar
- Comfortsleutel incl. elektrisch bedienbare achterklep
- Dakreling, zwart
- Decoratielijsten in Carbon twill
- Digitale OLED-achterlichten met doorlopende lichtstrip
- Garagedeuropener (HomeLink)
- Glanzend zwarte Audi-ringen en type-aanduiding
- HD-Matrix LED-koplampen met Audi laserlicht en koplampsproeiers
- Head-up display
- Hemelbekleding in zwart alcantara
- Lederen bekleding Valcona met geruit patroon en S-logo's
- Multifunctioneel stuurwiel met schakelfunctie, verwarmbaar
- Optiekpakket hoogglans zwart plus
- Panoramadak, elektrisch bedienbaar
- Privacy glas
- Remzadels rood gespoten
- S-sportstoelen vóór
- Scheidingsnet
- Servosluiting voor de portieren
- Stoelen vóór, elektrisch verstelbaar met geheugen voor bestuurder- en bijrijdersstoel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie