Audi Q8 60 TFSI e Quattro Pro Line S Competition, MJ2024, pano, B&O adv., 4W-best, OLED, S sportstoelen, nachtz., massage, HUD, tr.haak, keyless, 23, NP181k

€ 149.850,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q8 60 TFSI e Quattro Pro Line S Competition, MJ2024, pano, B&O adv., 4W-best, OLED, S sportstoelen, nachtz., massage, HUD, tr.haak, keyless, 23, NP181k


€ 149.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAK AUTO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 35,12
Productienummer: 35,12

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 85 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 300 cm

Accu
Accu: 26 kWh

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 30 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-07-2029
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Premium - Brandstof (€ 695 meerprijs): De kosten voor het afleverpakket op deze auto bedragen 695,- euro. In dit pakket zit een reconditioneringsbeurt en volle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Reconditioneringsbeurt, Volle tank brandstof

Leverbaar in verschillende kleuren! Dit betreft een zeer luxe en uniek uitgevoerde Audi Q8 60 TFSI e Quattro S-tronic (facelift, 490 pk) Pro Line S Competition. Kleur: Daytonagrijs pareleffect. Dit betreft een nieuwe auto. Uiteraard is alle documentatie aanwezig. Nieuwprijs circa € 181.000!!! Voorzien van vele opties zoals: S line interieur, S line exterieur, panoramadak, vierwielbesturing, Bang & Olufsen Advanced Sound System met 3D-geluid, nachtzichtassistent, ionisator en geurverspreider, elektrisch uitklapbare trekhaak incl. aanhangerassistent, servosluiting voor portieren, head-up display, garagedeuropener, comfortsleutel, HD matrix LED-koplampen incl. laserlicht, digitale OLED-achterlichten, adaptive air suspension sport, 23" lichtmetalen Audi sport velgen (multispaak S-design), assistentiepakket plus i.c.m. remote parkeerassistent plus, Audi assistentiepakket 'Tour' (o.a. Audi adaptive cruise control, afslag- en uitwijkassistent, Audi active lane assist, verkeerstekenherkenning, file assistent), assistentiepakket 'City en Parking' (o.a. parkeerhulp plus, topview camera's voor 360 graden beeld, achteruitrijcamera, Audi side assist, Audi pre sense rear, dwarsverkeerassistent), elektrisch verstelbare S sportstoelen plus i.c.m. memory functie, elektrisch verstelbaar stuur, leder 'Valcona' met geruit stiksel, uitgebreid lederpakket, decoratielijsten mat carbon twill, stoelverwarming voor en achter, stoelventilatie en -massagefunctie voor, Audi MMI Plus navigatie i.c.m. uitgebreide telefoonvoorbereiding, DVD-speler, Audi phone box, Audi smartphone interface, DAB-tuner, sfeerverlichting plus, voorruit van isolerend a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie