Audi Q8 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition Bang & Olufsen / Vierwielbesturing / Massage / Ventilatie / Panorama / Soft-Close / Memory

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q8 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition Bang & Olufsen / Vierwielbesturing / Massage / Ventilatie / Panorama / Soft-Close / Memory


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 27-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Firstgear Enschede B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ir. Schiffstraat 314
Postcode 7547 RD
Plaats Enschede
Provincie
Land Nederland
Telefoon +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.firstgearcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 85 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 300 cm

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 30 g/km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

Exterieur - Mythoszwart Metallic 
Interieur - Leder Valcona Zwart 

9PF - Adaptieve ruitenwissers met geintegreerde sproeiers 
VW0 - Akoetisch glas in de zijramen
PBY - Assistentiepakket plus, remote parkeerassistent plus 
4X9 - Audi pre sense rear-pakket
3GN - Bagagerails met vastzetsysteem
7K3 - Bandenspanningscontrolesysteem
6XL - Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, verwarmbaar, inklapbaar, met geheugenfunctie
PGC - Comfortsleutel, sensorgestuurde achterklepontgrendeling 
8SC - Digitale oled-achterlichten
1XP - Driespaak lederen stuur, multifunctioneel, met stuurpaddels, verwarmbaar 
3Y6 - Elektrische rolgordijnen voor de achterportierramen
PV6 - Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor beide stoelen
VC2 - Garagedeuropener 
3FU - Glazen panoramadak 
PXB - HD-matrix-ledkoplampen met Audi-laserlicht
KS1 - Head-up Display
PL2 - Hemelbekleding, zwarte dinamica-microvezel (Alcantara) 
2V9 - Ionisator en geurverspreider 
7HL - Leder op interieurdelen, uitgebreid 
N0Q - Leder Valcona met S-logo's en stiksels in ruitpatroon 
4ZP - Optiekpakket zwart plus 
GZ2 - Servosluiting voor de portieren 
Q4Q - Sportstoelen plus voorin 
1D9 - Trekhaak incl. aanhangerassistent 
GA2 - Uitgebreide interieurvoorverwarming en -ventilatie
UE8 - USB-oplaadpoorten achterin 
58U - Velgen Audi Sport, 10-spaak-trapezoide, zwart, 10,0Jx23 
0N5 - Vierwielbesturing 
4GR - Voorruit van isolerend akoestisch glas, draadloos verwarmbaar 
QL5 - Warmtewerend glas, donker getint 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie