Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition I 360° I 23 I HUD

€ 85.940,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 59.989 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 338 kW (460 pk)

Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition I 360° I 23 I HUD


€ 85.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 59.989 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 338 kW (460 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lacar Automobile
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Havenkade 3
Postcode 2984 AA
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 424950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lacarautomobile.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Bang & Olufsen, HUD, Trekhaak Elektrisch, S-Line , Virtual Cockpit, 360° camera's, 23 inch velgen

Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition I 360° I 23" I HUD


- Merk: Audi
- Model: Q8
- Tellerstand: 59989 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Daytonagrijs pareleffect Z7S
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: S Valcona leder Sportstoelen
- Motorinhoud: 2995 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 339 kW / 462pk
- Ledig gewicht: 2415 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 2.8 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden


Pakket: Tour pakket

- Cruise control adaptief met Stop&Go
- File assistent
- Uitwijk assistent

Pakket: City pakket

- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Kruisend verkeer detectie

Pakket: Assistentie pakket Parking

- Parkeer assistent
- Rondomzicht camera

Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Adaptief demping systeem
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Getint glas
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audio installatie high end
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank verstelbaar
- Achterbank verwarmd
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen bekleding
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen en achterbank verwarmd
- Voorstoelen met massagefunctie en geventileerd
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- 360 camera
- Anti Blokkeer Systeem
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Connected services
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless Entry
- Keyless start
- Lichtmetalen velgen 23"
- Luchtverin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie