Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition B&O-PANO-23-TOUR-CITY-PARKING

€ 129.800,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.027 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q8 60 TFSI e quattro Competition B&O-PANO-23-TOUR-CITY-PARKING


€ 129.800,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-06-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.027 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GAM
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energiestraat 25b
Postcode 1411 AR
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 3888000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gam.eu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 2041
Productienummer: 2041

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 360 kW (489 PK)
Vermogen brandstofmotor: 360 kW (489 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.390 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Audi Q8 60 TFSI e quattro

Car No: 2041

- Prijs inclusief nieuw Nederlands kenteken
- BTW auto
- Europese fabrieksgarantie tot 06-2029 of 100.000km
- Inruil mogelijk

Uitgevoerd in Kemora grijs metallic (7F) met zwart leder (UB)

Voorzien van:

04H - S-Line
0N5 - Vierwielbesturing
1D3 - Trekhaak
1G8 - Bandenreparatieset
1XP - Lederen multifunctioneel stuurwiel, 3-spaaks, met schakelpaddles en stuurverwarming
2C7 - Elektrische stuurkolomverstelling
2F1 - Audi connect sleutel
2H9 - Audi drive select
2MA - Adaptieve luchtvering sport
3FU - Panoramadak
3G4 - ISOFIX kinderzitbevestiging voor de passagiersstoel
3NS - Achterbank plus
3S2 - Zwarte dakrails
4A4 - Stoelverwarming voor en achter
4D8 - Stoelventilatie en massagefunctie voor
4E7 - Elektrisch bedienbare achterklep
4GF - Warmtewerend glas voorruit
4UF - Frontairbags, passagiersairbag uitschakelbaar
4X9 - Audi Pre sense achter-pakket
4ZP - Optiekpakket zwart plus
5MI - Decoratielijsten in mat geborsteld aluminium met lineaire zilverafdruk
60I - Audi Sport velgen, multispaaks S-ontwerp, zwart metallic, gedraaid, 10,0 J x 23, banden 285/35 R 23
6E6 - Comfort middenarmsteun voor
6NQ - Zwarte stoffen hemelbekleding
6XL - Elektrisch verstelbare, verwarmde, inklapbare, automatisch dimmende buitenspiegels met geheugenfunctie
7HQ - Bovenste interieur elementen met contraststiksel en onderste interieur elementen in kunstleder
8SC - Digitale OLED-achterlichten
8X1 - Koplampsproeiers
9AU - 3-zone automatische airconditioning
9S8 - Audi virtual cockpit
9TF - LED-instapverlichting met projectie voor en achter
9VS - Bang & Olufsen Premium Sound System met 3D-geluid
9ZE - Audi phone box
EA8 - Verlengde garantie drie jaar / maximale totale kilometerstand 100.000 km
GA2 - Comfort standklimaatregeling
GB1 - LTE-ondersteuning voor verbeterde mobiele ontvangst
GZ2 - Servo sluiting voor de deuren
IU4 - Audi Application Store en Smartphone Interface
KS1 - Head-up display
N0Q - Valcona leder met S-embossing en ruitpatroon
PBY - Assistentiepakket Plus met Remote Park Assistent Plus (Assistentiepakket Tour, Assistentiepakket Stad, Assistentiepakket Parkeren)
PV6 - Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugenfunctie voor beide voorstoelen
PXB - HD Matrix LED-koplampen met Audi laserl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie