Audi Q8 55 TFSI quattro Pro Line Plus

€ 64.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.962 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Audi Q8 55 TFSI quattro Pro Line Plus


€ 64.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-06-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.962 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Spijkenisse
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stevinweg 2
Postcode 3208 KM
Plaats Spijkenisse
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 624246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisspijkenisse.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2019 - jun. 2021

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 8 kW (11 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 512 x 200 x 175 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.080 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 2.830 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 246 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal

Een keurige auto, dat is deze Audi Q8, die 84962 kilometer heeft gelopen. De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. Dankzij de zescilinder benzinemotor en de automatische transmissie, is het autorijden snel en comfortabel. Mooi en handig gaan perfect samen! Kijk maar naar het lederen interieur en de elektrisch bedienbare achterklep. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Relaxt rijden? Dan zijn de comfortstoelen een regelrechte extra. Ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-achterlichten horen tot de voorzieningen op deze auto.

Het digitale dashboard stelt u in staat uw cockpitinterface te personaliseren. Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. De uitrusting van deze auto is met electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Audi Q8 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten. Deze Audi Q8 blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Heeft u interesse in deze mooie Audi? Bel ons da

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie