![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.801 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
€ 65.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-09-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 150.801 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 280 kW (381 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Daanauto_nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lijnbaan 21 |
Postcode | 1969 NB |
Plaats | Heemskerk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23506451 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.daanauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2023
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 499 x 200 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.415 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 3.055 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart-rotsgrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 67 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,9 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Daanauto Pakket (standaard): Geldige APK, RDW-leges, technische controle, rijklaar, gepoetst.
Beste geïnteresseerde,
Hierbij bieden wij u deze Audi Q8 aan.
? Ontdek Luxe en Prestatie: Audi Q8 55 TFSI e quattro
? Geavanceerde Hybride Kracht: Emissievrij Rijden
Stap in de toekomst van mobiliteit met de Audi Q8 55 TFSI e quattro 2021. Met zijn geavanceerde hybride aandrijving biedt deze krachtpatser niet alleen verbluffende prestaties, maar ook de mogelijkheid om emissievrij te rijden wanneer je dat wenst. Het is de perfecte combinatie van kracht en verantwoordelijkheid.
? Dynamische Prestaties: Audi's Quattro Power
Laat je verrassen door de dynamische prestaties van de Audi Q8, ondersteund door het legendarische quattro vierwielaandrijfsysteem. Of je nu over gladde snelwegen glijdt of ruige terreinen bedwingt, deze SUV biedt altijd een meeslepende rijervaring die je niet snel zult vergeten.
? Veelzijdige Luxe: Ruimte en Comfort
Geniet van ultiem comfort en ruimte in het prachtig vormgegeven interieur van de Audi Q8. Of je nu lange afstanden aflegt of gewoon de dagelijkse ritjes maakt, deze SUV biedt een oase van luxe waarin jij en je passagiers zich thuis zullen voelen, zelfs tijdens de langste reizen.
? Stijlvolle Schoonheid: Audi's Iconisch Design
Met zijn gedurfde lijnen, krachtige contouren en verfijnde details straalt de Audi Q8 tijdloze elegantie uit. Het is niet alleen een auto; het is een statement van stijl, prestige en innovatie die overal waar je gaat bewondering zal oogsten.
Ontdek de perfecte combinatie van luxe en prestatie met de Audi Q8 55 TFSI e quattro.
Opties
Zie hier alle relevante opties:
- 3x S-Line
- Luchtvering
- 22" lichtmetalen velgen
- Elektrisch glazen panoramadak
- Adaptief instelbaar onderstel
- Apple CarPlay
- Virtual cockpit
- Matrix LED koplampen
- Luxe lederen bekleding
- Lederen interieurdelen
- Soft close deuren
- Sfeerverlichting
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Keyless entry
- Adaptieve cruise control met Stop&Go
- Interieur voorverwarmingsinstallatie (standkachel)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
![Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4334/audi-q8.jpg)
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.