Audi Q8 55 TFSI e quattro Pro Line S 395pk | Panoramadak | B&O | Pack Assistent Tour | Assistenpakket Parking Plus |

€ 129.949,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 834 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 289 kW (394 pk)

Audi Q8 55 TFSI e quattro Pro Line S 395pk | Panoramadak | B&O | Pack Assistent Tour | Assistenpakket Parking Plus |


€ 129.949,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-09-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 834 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 289 kW (394 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Audi Centrum Amsterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Klokkenbergweg 19
Postcode 1101 AK
Plaats Amsterdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 5646464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.a-point.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 85 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 500 x 200 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.390 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 3.110 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart-rotsgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,3 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-09-2028
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- a.point standaard (inbegrepen):

- Tenaamstelling van de occasion 

- Minimaal 3 maanden geldige APK 

- Controle water, olie, lucht en banden 

- Poetsen binnen en buiten 

- Minimaal 1/4 tank brandstof 


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- a.point zekerheid (€ 795 meerprijs):

- 14 maanden a-point zekerheid garantie 

- Tenaamstelling van de occasion 

- Minimaal 6 maanden geldige APK 

- Nationale Autopas 

- Gegarandeerd 7.500 km (of 6 maanden) onderhoudsvrij rijden 

- Technische controle en preparatie 

- Poetsen binnen en buiten 

- Volle tank brandstof 

- Mobiliteitsgarantie* 

*vraag naar de voorwaarden. 

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

Deze Audi is een auto uit onze demovloot. Bent u op zoek naar een bijna nieuwe Audi voor de prijs van een occasion, kies dan voor een demo.
Waarom kiezen voor een demo :* Altijd rijk uitgerust* Een lage kilometerstand* Minimaal 12 maanden fabrieksgarantie* Auto is maximaal 12 maanden oud* Snel leverbaar, u kunt binnen enkele dagen op weg met uw nieuwe Audi.
Interesse in deze Audi of wilt u deze gewoon in het echt ervaren? Neemt u dan contact met ons op zodat u er zeker van bent dat de auto op de vestiging aanwezig is (dit betreft een rijden de demo, vraag naar de actuele km stand)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie