Bouwjaar | 22-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.605 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 44.000,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.605 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Muiden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg 11 |
Postcode | 1398 PN |
Plaats | Muiden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45427755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/50 R20
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 499 x 200 x 171 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
S U P E R S C H E R P E P R I J S ! ! ! I N P R I J S V E R L A A G D ! ! ! Z O M E R A A N B I E D I N G ~ ! ! !
Audi Q8 50 TDI Quattro Pro Line S 2019
BOMVOL !
MATGRIJS WRAP ! Auto is origineel daytona grijs metallic
SUPER SCHERPE PRIJS !
Prijs EX BPM € 44.000.-
PRIJS NL € 49.900.-
MARGE PRIJS KOMT GEEN BTW MEER BIJ!
Alleen op afspraak te bezichtigen !
Inruil is mogelijk !
De koffie staat klaar!
Tenaamstelling op locatie
Export trailer & export met 14 dagen verzekering ter plekke mogelijk
Graag bij inruilverzoeken merk / type / kenteken / indien mogelijk foto & richtprijs aangeven alvast dank !
Wilt u de auto komen bezichtigen en/of een proefrit bel 06 45 42 77 55 dan even voor het maken van een afspraak !
Een beller is sneller, i.v.m. drukte zijn wij helaas niet te allen tijde in de gelegenheid emails te beantwoorden.
Voor meer info of het maken van een afspraak : 06 45 42 77 55
Wij werken met scherpe prijzen , waardoor wij een snel wisselende voorraad hebben.
Wij raden u aan om altijd even te bellen voordat u langs komt ,dan weet u zeker dat de auto er nog is en u niet voor een gesloten deur staat !
Aan al onze advertenties kunnen geen rechten aan worden ontleend.
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken uitsluitend op afspraak
Bezichtiging & proefrit alleen op afspraak meer info bereikbaar op : 06 45 42 77 55
Graag tot ziens!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.