Audi Q8 4.0 TFSI RS Q8 quattro PANO/360CAM/MEMORY/B&OAUDIO/SFEER/TREKHAAK/BOMVOL

€ 144.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.488 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

Audi Q8 4.0 TFSI RS Q8 quattro PANO/360CAM/MEMORY/B&OAUDIO/SFEER/TREKHAAK/BOMVOL


€ 144.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.488 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 440 kW (599 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Smeulen Autos B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mon Plaisir 22
Postcode 4879 AN
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 2010098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.smeulenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/40 R22
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 200 x 169 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.290 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.015 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 276 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,7 l/100km (1 op 7,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (inbegrepen): 12 maanden garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket Bovag (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Hij oogt indrukwekkend en sportief, deze Audi Q8. Bent u bestand tegen een beetje bekijks? Dan zal de S-Line styling u zeker aanspreken. De krachtige motor geeft deze Audi uitstekende prestaties. Wat de weg ook doet, deze 4x4 heeft elke ondergrond stevig te pakken dankzij de vierwielaandrijving. Misschien valt u voor het lederen interieur. Maar wat een licht van binnen ook, dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; en niet te vergeten het grote gemak van een elektrisch bedienbare achterklep. Het maakt niet uit hoe koud het buiten is, met de verwarmbare stuurwiel en de verwarmbare voorstoelen met massagefunctie voelt u zich altijd comfortabel. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. De luchtvering biedt veel pluspunten, variërend van optimaal wegcontact en aerodynamica, tot en met constante rijhoogte en uitstekende demping van oneffenheden. Vergeet halogeen; deze koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-technologie met maximale lichtopbrengst zonder de tegenligger te hinderen. Natuurlijk behoren 22 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Stel de interface voor uw cockpit naar wens in met het digitale dashboard van deze auto. Dankzij de 360 graden camera op de auto, wordt manoeuvreren in smalle straatjes ineens veel eenvoudiger. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie