Audi Q7 S-Line PANODAK NAVIGATIE LMV XENON

€ 44.999,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-03-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 99.016 km
Deuren -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Audi Q7 S-Line PANODAK NAVIGATIE LMV XENON


€ 44.999,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-03-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 99.016 km
Deuren -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dealerauto's Emmen
Contactpersoon E.H. Wind
Adres Kapitein Nemostraat 34
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 633111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dealerautosemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • navigatiesysteem
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2016 - 2019
Referentienummer: 10143
Productienummer: 10143

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 234 km/u

Maten
Breedte: 197 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.105 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.940 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Internetmeeneemprijs

BOVAG bedrijf Dealerauto's Emmen is gespecialiseerd in de verkoop van jonge, veelal van de dealer afkomstige kwaliteitsoccasions.
 
Zoals iedereen bieden wij onze auto's aan voor internetmeeneemprijzen.
 
Realiseert u zich echter wel dat er soms nog kosten gemaakt moeten worden voor een onderhoudsbeurt en extra garantie. (buiten de wettelijke garantie en 12 maanden op het hart van de motor)
Daarvoor bieden wij diverse garantie en onderhoud pakketten waar u een keuze uit kan maken. Dit is uiteraard optioneel en niet verplicht.
 
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie