Bouwjaar | 29-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.243 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 32.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.243 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jedi Almere |
Contactpersoon | W. van Essen |
Adres | Markerkant 14 2 |
Postcode | 1314 AR |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5332020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jedi.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2015 - jan. 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 516 x 197 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
NB deze auto staat op onze vestiging in Almere-Stad aan de Markerkant 14-02
Stevig, robuust en vooruitstrevend in kwaliteit en prestaties. Dat is in een paar woorden de onverwoestbare reputatie van Duitse automerken. En terecht, ook in dit geval. En heel aantrekkelijk is de stoere, sportieve S-Line styling. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een zescilinder dieselmotor en een automatische transmissie. Verwarmde stoelen maken het interieur behaaglijk op winterse dagen. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigatiesysteem met harde schijf zit u veilig en ontspannen in de auto. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Deze auto is voorzien van sportstuur met schakelpaddels, cruise control, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Audi Q7 Pro Line S 7p is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor.
Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.