Bouwjaar | 07-04-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 377.561 km |
Deuren | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2006 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 377.561 km |
Deuren | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carpoint Doetinchem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fabriekstraat 10 |
Postcode | 7005 AR |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 84187777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2006
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Maten
Wielbasis: 301 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.310 kg
Laadvermogen: 680 kg
GVW: 3.090 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 282 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Grijs kenteken !
= Bedrijfsinformatie =
Geen afleverkosten of verassingen bij ons.
Wij kunnen op locatie voor u overschrijven.
* Inruil mogelijk
Export dienstverlening - Carpoint Doetinchem
Wilt u uw auto uitvoeren (exporteren naar het buitenland ) dan verzorgen wij in samenwerking met RDW onderstaande documenten :
o Aanmelden om de auto te exporteren
o Een nieuw kentekenbewijs deel 2
o Uitvoerkentekenplaten
o Auto-exportverzekeringen met een geldigheid van 15 dagen
(Groene Kaart verzekering)
Voor meer info zie website
Carpointdoetinchem.nl
wij kopen alle soorten auto's
Maandag t/m vrijdag 10.00 tot 18.00 uur
Zaterdag 10.00 tot 17.00 uur
Zondag op afspraak
telefoon : 06-84187777
Email : info@carpointdoetinchem.nl
www.carpointdoetinchem.nl
Fabriekstraat 10
7005 AR Doetinchem
Graag eerst bellen om teleurstelling te voorkomen. Natuurlijk kunt u altijd vrijblijvend een bezoekje brengen aan onze showroom. De koffie staat voor u klaar.
Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.