Bouwjaar | 10-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.583 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
€ 66.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 58.583 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 338 kW (460 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Haas Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Addenshoeve 10 |
Postcode | 3911 TG |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20861924 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehaasauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - jun. 2021
Modelcode: 4M
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 339 kW (461 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Vermogen brandstofmotor: 339 kW (461 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 85 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Een zeer fraaie Audi Q7 60e hybrid quattro S-Line afkomstig van de Audi dealer. De Q7 heeft o.a een panoramadak, 22 inch, matrix led, zwart optiek en hoogglans zwarte wielen, leder/alcantara sportstoelen, Bose audio, luchtvering, elektrische stoelen, een achteruitrijcamera, navigatie en apple car play, adaptive cruise control, sfeerverlichting multi colour en een elektrisch achterklep. Wat een beauty!
= Bedrijfsinformatie =
De Haas Auto heeft een breed aanbod jonge occasions van Volkswagen/Audi/BMW/Mini/Mercedes/Seat/Skoda/Opel. We hanteren scherpe all-in prijzen en staan voor onze kwaliteit. Zo zijn alle occasions op 25 punten gecontroleerd en standaard voorzien van een uitgebreid afleverpakket waaronder een geldige APK, wettelijke garantie, vloeistoffen controle en een uitgebreide poetsbeurt. Financieren is bij ons altijd mogelijk. Kom langs in onze prachtige showroom in Rhenen of neem telefonisch contact met ons op. We zijn 7 dagen per week tot 21:00 bereikbaar op 0317-357472.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.