Audi Q7 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition B&O / 4WD Besturing / Panorama / Tour Pack / City Pack / Surround Camera

€ 119.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Audi Q7 60 TFSI e quattro Pro Line S Competition B&O / 4WD Besturing / Panorama / Tour Pack / City Pack / Surround Camera


€ 119.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 359 kW (489 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GTO Cars B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Riddererf 14
Postcode 3861 PT
Plaats Nijkerk Gld
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52666254 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gtocars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Modelcode: 4M

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 507 x 197 x 173 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 3.100 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
CO2-uitstoot: 32 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Prachtige Audi Q7 TFSIe Competition voorzien van onder andere:

04H - S-Line
0N5 - Vierwielbesturing
1D3 - Trekhaak
1XP - 3-spaaks multifunctioneel lederen stuurwiel met schakelpaddles en stuurverwarming
2C7 - Elektrische stuurverstelling
2F1 - Audi connect sleutel
2MA - Adaptieve luchtvering sport
3FU - Panoramisch glazen dak
3S2 - Zwarte dakrails
3Y3 - Zonneschermen
4A4 - Stoelverwarming voor en achter
4D8 - Stoelventilatie en massagefunctie voor
4E7 - Elektrisch openen en sluiten van de bagageklep
4GR - Draadloos verwarmbare klimaatcomfort- en akoestische voorruit
4X4 - Zij-airbags voor en achter en hoofdairbagsysteem
4ZP - Zwart optiekpakket plus
5MI - Interieurlijsten mat geborsteld aluminium met zilveren lineaire inleg
5XL - Dubbele zonnekleppen voor, verstelbaar
6NQ - Zwart stoffen hemelbekleding
6XL - Elektrisch verstelbare, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, automatisch dimmend, met geheugenfunctie
7AL - Alarm klasse 3
7HR - Bovenste interieurelementen in leer en onderste interieurelementen in kunstleer
8SC - Digitale OLED-achterlichten
9VS - Bang & Olufsen Premium Sound System met 3D-geluid
9ZE - Audi phone box
C9Y - Audi Sport velgen, meerspaaks S-design, zwart metallic, hoogglans gedraaid, 10.0J x 22, banden 285/35 R 22
GA2 - Comfort standklimatisering
GZ2 - Elektrische sluitassistentie voor deuren
KA6 - Omgevingscamera's
KS1 - Head-up display
N0Q - Valcona-leer met S-embossing en ruitstiksel
PBY - Assistentiepakket Plus met Remote Park Assist plus
PG3 - Comfortsleutel in combinatie met diefstalalarm
PV3 - Elektrisch verstelbare voorstoelen inclusief geheugenfunctie voor de bestuurdersstoel
PXB - HD Matrix LED-koplampen met Audi laserlicht, LED-achterlichten en koplampreinigingsinstallatie
QL5 - Donker privacyglas
QQ2 - Ambiente verlichtingspakket plus
UE8 - USB-aansluitingen met laadfunctie achterin
VW0 - Akoestisch glas voor deur- en zijruiten

GTO Cars rekent EUR 599,- Rijklaar maak kosten
Onze vraagprijzen zijn meeneemprijzen
Wanneer u uw auto wilt inruilen ontvangen wij graag de informatie van uw huidige auto om zo indicatief een voorstel te

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie