Bouwjaar | 01-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.459 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
€ 73.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.459 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MAK AUTO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Leeuwenhoekweg 1 |
Postcode | 2964 LJ |
Plaats | Groot-Ammers |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mak-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Modelcode: 4M
Referentienummer: 32,31
Productienummer: 32,31
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 85 liter
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 77 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,2 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Dit betreft een zeer luxe en sportief uitgevoerde Audi Q7 60 TFSI e Quattro S-tronic (462 pk) Pro Line S Competition. Orcazwart metallic (C9X) en interieur: Leder Valcona met S-logo's en stiksels in ruitpatroon (N0Q). Deze auto heeft slechts 59.459 km gereden, is volledig dealeronderhouden en verkeert uiteraard in zeer goede staat. Voorzien van vele opties zoals:
Belangrijkste Opties:
7UG: MMI navigatie plus met Audi virtual cockpit
8IZ: HD Matrix LED-koplampen met Audi laserlicht
8T5: Adaptive cruise control met Stop & Go en file-assistent
PCC: Assistentiepakket 'Tour' inclusief predictive efficiency assist
3FU: Panoramadak
9VS: Bang & Olufsen Premium Sound System met 3D-geluid
PGC: Comfortsleutel inclusief sensorbediende achterklepbediening
XXX: Lichtmetalen velgen 21"
Connectiviteit en Infotainment
De Audi Q7 biedt ultieme connectiviteit met het MMI navigatie plus-systeem (7UG), inclusief Audi virtual cockpit voor gedetailleerde navigatie-informatie. Met het Bang & Olufsen Premium Sound System (9VS) geniet u van een rijke geluidservaring. Audi connect biedt toegang tot online diensten, inclusief real-time verkeersinformatie.
Veiligheid en Rijassistentie
Deze Q7 is voorzien van Adaptive cruise control (8T5) met file-assistent en Lane assist (6I6), die samen zorgen voor een veilige en ontspannen rijervaring. Het Assistentiepakket 'Tour' (PCC) bevat onder andere predictive efficiency assist, wat het brandstofverbruik optimaliseert. De Parkeerhulp plus (7X2) en de achteruitrijcamera (KA2) maken parkeren eenvoudig en veilig.
Comfort en Gemak
Voor extra comfort is de Q7 uitgerust met sportstoelen (Q4Q) en een elektrische lendesteun (7P1). Het panoramadak (3FU) biedt een ruimtelijk effect, terwijl de elektrisch bedienbare achterklep (4E7) zorgt voor eenvoudig laden en lossen.
Exterieur en Design
Het S line exterieurpakket (04H), gecombineerd met 21 inch lichtmetalen velgen (42P) en Privacy-glas (QL5), geeft deze Q7 een elegante
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.