Bouwjaar | 24-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.462 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
€ 65.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.462 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | W. de Jong Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Timmerfabriekstraat 18 |
Postcode | 2861 GV |
Plaats | Bergambacht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30720993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wdejongautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 335 kW (455 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 47 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/35 R22
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.035 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 38,085106382979 kWh/100km
CO2-uitstoot: 62 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Voorzien van:
33902 Achterbank (2. Serie) verschuifbaar (plus)
18828 Achterlichten LED met dynamische lichtproductie en met dynamisch knipperlicht
25075 Audi Smartphone Interface
27385 Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing)
28303 Bevestigingsset voor Railsysteem in Bagageruimte
24835 Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box)
15308 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Dimautomaat en Memory
> 15897 - Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts
39815 Camerasysteem Area view (Top View)
35522 Comfort-sleutel met sensorgestuurde Achterklepontgrendeling incl. (openen + sluiten)
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
> 27385 - Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch
38005 Diefstalalarmsysteem + Interieurbeveiliging / Sleepbeveiliging
25204 Head-up-display
28814 Interieurvoorverwarming
37604 Kontur / Ambienteverlichtings-pakket (plus)
33399 Lendensteun voor, pneumatisch verstelbaar
50660 Lichtmetalen velgen 10x22 (5-Arm-Trapezoid-Design, Antraciet-Zwart, glansgedraaid)
18031 Matrix-LED-koplamp met Laserverlichting
> 18828 - Achterlichten LED met dynamische lichtproductie en met dynamisch knipperlicht
> 19000 - Koplampsproeiers (Koplampsproeiers)
11000 Metallic-lak
1839 Optiek-pakket Zwart plus
> 1830 Optiek-pakket Zwart
16711 Panoramadak voor elektrisch, achter vast
42932 Rijassistent-systeem Adaptive rijassistent
41156 Rijassistent-systeem Kruising-assistent
25792 Rijassistent-systeem Parkeerstuurassistent
31922 S Sportstoelen plus voor
> 32607 - Stoelen voor electr. verstelbaar
> 33399 - Lendensteun voor, pneumatisch verstelbaar
39421 Schakel-/versnellingspook met Embleem
35599 Servosluiting voor Portieren
35508 Sluit-/startsysteem Ad
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.