Audi Q7 60 TFSI e Quattro Competition PanoRS-StoelenB&OMassage360 Camera

€ 65.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.462 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 334 kW (455 pk)

Audi Q7 60 TFSI e Quattro Competition PanoRS-StoelenB&OMassage360 Camera


€ 65.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 102.462 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 334 kW (455 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam W. de Jong Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Timmerfabriekstraat 18
Postcode 2861 GV
Plaats Bergambacht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30720993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wdejongautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 335 kW (455 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 47 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/35 R22

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 675 kg
GVW: 3.035 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 38,085106382979 kWh/100km
CO2-uitstoot: 62 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Voorzien van:
33902 Achterbank (2. Serie) verschuifbaar (plus)
18828 Achterlichten LED met dynamische lichtproductie en met dynamisch knipperlicht
25075 Audi Smartphone Interface

27385 Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)

22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing)
28303 Bevestigingsset voor Railsysteem in Bagageruimte
24835 Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box)

15308 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Dimautomaat en Memory
> 15897 - Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts

39815 Camerasysteem Area view (Top View)

35522 Comfort-sleutel met sensorgestuurde Achterklepontgrendeling incl. (openen + sluiten)
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
> 27385 - Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch

38005 Diefstalalarmsysteem + Interieurbeveiliging / Sleepbeveiliging
25204 Head-up-display
28814 Interieurvoorverwarming
37604 Kontur / Ambienteverlichtings-pakket (plus)
33399 Lendensteun voor, pneumatisch verstelbaar
50660 Lichtmetalen velgen 10x22 (5-Arm-Trapezoid-Design, Antraciet-Zwart, glansgedraaid)

18031 Matrix-LED-koplamp met Laserverlichting
> 18828 - Achterlichten LED met dynamische lichtproductie en met dynamisch knipperlicht
> 19000 - Koplampsproeiers (Koplampsproeiers)

11000 Metallic-lak

1839 Optiek-pakket Zwart plus
> 1830 Optiek-pakket Zwart

16711 Panoramadak voor elektrisch, achter vast
42932 Rijassistent-systeem Adaptive rijassistent
41156 Rijassistent-systeem Kruising-assistent
25792 Rijassistent-systeem Parkeerstuurassistent

31922 S Sportstoelen plus voor
> 32607 - Stoelen voor electr. verstelbaar
> 33399 - Lendensteun voor, pneumatisch verstelbaar

39421 Schakel-/versnellingspook met Embleem
35599 Servosluiting voor Portieren

35508 Sluit-/startsysteem Ad

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie