Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition 455pk B&O Advanced Nightvision Panorama S-Stoelen Massage HuD Luchtvering Matrix Laser Trekhaak

€ 84.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.921 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 333 kW (454 pk)

Audi Q7 60 TFSI e quattro Competition 455pk B&O Advanced Nightvision Panorama S-Stoelen Massage HuD Luchtvering Matrix Laser Trekhaak


€ 84.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 55.921 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 333 kW (454 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MK Autotechniek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Noord 17
Postcode 6001 DA
Plaats Weert
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 785623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mkautotechniek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 85 liter
Actieradius: 38 km (43 km elektrisch)

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm

Accu
Accu: 14 kWh

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 58 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,2 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Wettelijke garantie (inbegrepen):
- 12 maanden BOVAG garantie (€ 1.000 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Wettelijke garantie"): BOVAG garantie (12 maanden)

Audi Q7 60 TFSI e quattro S-Line Competition 456pk 12-2020 in Orcazwart Metallic

Auto is in absolute topstaat, afkomstig van de 1e eigenaar, dealer onderhouden, rechtstreeks afkomstig van Audi AG, BTW-Auto (Prijs is inclusief BTW), alle keuringen toegestaan,

Exclusieve uitvoering met nagenoeg alle bestelbare opties!!

- S-line Sportpakket Plus (3x S-Line)
- Adaptieve Luchtvering
- B&O Advanced
- Nightvision
- Hemelbekleding in Alcantara (Zwart)
- Massagestoelen Voor
- S-Stoelen in Valcona Leder in Ruitmotief
- Elektrisch uitklapbare trekhaak
- Matrix LED Laser koplampen met Dynamische Knipperlichten Voor & Achter
- Geventileerde Voorstoelen
- Panorama Dak
- Head-Up Display
- Black Optic Pakket Plus
- 360-camera met surroundview & 3D-weergave
- 22 inch Performance Audi Sport Velgen Origineel
- Dynamisch knipperlicht
- Grootlichtassistent
- Elektrisch Verstelbare Voorstoelen met Memoryfunctie (L+R)
- Stoelverwarming voor & achter
- Stuurwielverwarming
- Parkeersensoren voor & achter
- Parkeerassistent
- Zelf-inparkeerfunctie (ParkAssist)
- Manouevreerhulp
- Assistent kruisend verkeer achter
- Apple CarPlay / Android auto
- QI Inductie / Draadloos Opladen Smartphone
- DAB radio
- Televisiebeeld boordcomputer
- Keyless entry
- Keyless start
- Elektrisch verstelbaar stuurwiel
- Elektrische achterklep met sensorsturing
- Adaptieve Cruise Control (ACC)
- Lane assist
- Rijstrookwisselwaarschuwing / dodehoek detectie
- Audi pre sense
- Audi drive select (verstelbare rijmodus-standen)
- Hybride verstelbare rijmodus-standen
- Kruispuntassistent
- Afstandwaarschuwing
- Noodgevalassistent
- Uitstapwaarschuwing
- Gevareninformatie
- Verkeerstekenherkenning
- Dynamische rijassistent
- Parfum interieur (climate control)
- Interieurvoorklimatisering
- 3-zone airco / climate control
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Elektronisch kinderslot
- Zonnerollo's achterruiten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie