Bouwjaar | 04-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.150 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
€ 129.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.150 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 359 kW (489 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WagenparQ |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amperestraat 35-37 |
Postcode | 1446 TR |
Plaats | Purmerend |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2007331 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wagenparq.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 360 kW (489 PK)
Vermogen elektromotor(en): 360 kW (489 PK)
Vermogen brandstofmotor: 360 kW (489 PK)
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.360 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 03-07-2026
Facelift Audi Q7 60 TFSIe Competition:
HIGHLIGHTS:
Achterasbesturing (4 wiel-besturing)
Servosluiting op de portieren (Soft-Close)
Valcona lederen bekleding in rood-geruid-design met contrasterende stiksels
Elektrisch glazen panoramadak
Massage functie op beide voorstoelen
Stoelventilatie
Elektrische trekhaak
Head-Up Display
OLED-Achterlichten
Exterieur:
Elektrisch uitklapbare trekhaak
Hoogglans zwart exterieurpakket
Privacy glass
Rode remklauwen
Verwarmbare voorruit
Servosluiting op de portieren
Dubbel geluidsisolerend glas
Elektrisch bedienbaar glazen panoramadak
22 Inch lichtmetalen velgen 10-spaak Audi Sport-design (hoogglans zwart)
Elektrisch te openen en sluiten kofferdeksel
Adaptieve ruitenwissers met geïntegreerde ruitensproeiers
Elektrisch inklapbare en automatisch dimmende buitenspiegels
Interieur:
Comfortsleutel (openen en starten zonder sleutelgebruik)
Valcona lederen bekleding in rood-geruid-design met contrasterende stiksels
Elektrisch verstelbare Supersportstoelen met geïntegreerde hoofdsteunen
Massage- en ventilatiefunctie op beide voorstoelen
Geheugenfunctie bestuurderszijde
Elektrisch verstelbare lendesteunen
Stoelverwarming voor en achter
Zwart hemelbekleding
Ambienteverlichting met instelbare kleurprofielen
Driespaaks multifunctioneel leder sportstuurwiel (verwarmbaar)
F1-schakeling stuurwiel
Automatisch dimmende binnenspiegel
Elektrisch bedienbare zonwering voor het panoramadak
Comfortmiddenarmsteun met opbergmogelijkheid
Achterbank Plus (in delen neerklapbaar)
Verlichte instaplijsten met S-aanduiding
Carbon Twill interieurlijsten
Aluminium sportpedalen
Bekerhouders
Mechanisch:
Achterasbesturing
Bandenspanningscontrolesysteem
Adaptive Air Suspension Sport (actieve luchtvering)
Elektronisch geregelde demping
Audi Laadkabel
Homelink (garagedeuropener)
Volautomatische comfort airconditioning
Audi Hold Assist
Bestuurdersinformatiesysteem
Audi Drive Select
Infotainment:
Bang & Olufsen Premium sound system
Navigatiesysteem van Europa met grootbeeld kleuren-touch-screen
MMI Touch (handschriftherkenning d.m.v. touchpad)
Audi Virtual Cockpit
USB-aansluiting voor en achter
Spraakbediening
Digitale radio ontvangst (DAB +)
Bluetooth autotelefoonvoorbereiding / Audi Phone Box
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.