Bouwjaar | 10-09-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 69.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-09-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stadhuis Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vosholen 103 |
Postcode | 9611 TE |
Plaats | Sappemeer |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)598 - 752089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stadhuisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Highlights en bijzonderheden:
- de krachtige Audi 60 TFSI e 462PK V6T motor / Quattro
- mooie samenstelling met gave opties / S-LINE / S-EDITION /
- Audi Exclusive interieur pakket / stoelverwarming + koeling + massage /
- Audi Connect (APP op de smartphone) / Apple CarPlay
- Bang and Olufsen 3D soundsysteem
- Audi Drive Select (instelbaar onderstel met luchtvering)
- 4 wielbesturing / meesturende achterwielen om draaicirkel te verkorten
- aantoonbaar (Audi Dealer) onderhouden + beide sleutels aanwezig
- Elektrisch uitklapbare trekhaak
- afkomstig van de eerste eigenaar, in uniek nette staat
- een video van deze sportieve Audi Q7 S-ed. is op aanvraag verkrijgbaar via WhatsApp
Heeft u een inruilauto? Alle inruil is mogelijk!
Stuur uw inruilverzoek via marktplaats CHAT, e-mail of WhatsApp 0598-752089
Nieuwsgierig naar wat deze auto per maand kost?
Financiering, deelbetaling en lease kunt u aanvragen via onze website.
www.stadhuisautos.nl/financiering
ADRES EN OPENINGSTIJDEN
Stadhuis Auto's
De Vosholen 103
Sappemeer
tel. nr. 0598 - 75 20 89
info@stadhuisautos.nl
www.stadhuisautos.nl
Standaard openingstijden: (bezoek buiten openingstijden welkom in overleg)
maandag t/m zaterdag van 9.30 tot 17.30
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.