Bouwjaar | 09-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.332 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 64.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.332 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spaans & Rauch Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voorling 50 |
Postcode | 1424 RS |
Plaats | De Kwakel |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 893022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | spaansautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer fraaie en compleet uitgevoerde Audi Q7 uit 2020 in de sportieve en complete S-Line uitvoering.
Let op: wij zijn uitsluitend op afspraak geopend. Neem altijd contact met ons op wanneer u een auto wilt bezichtigen.
Audi Q7 55 TFSI e Quattro / SQ7 / Pano / Luchtvering / Navi
- Kenteken: GJL-25-L
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 16-10-2024
- Tellerstand: 79332 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder/Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2995 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 250 kW / 341pk
- Ledig gewicht: 2450 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
Pakket: Assistentie pakket Parking
- Parkeer assistent
- Rondomzicht camera
Pakket: Optie pakket
- Aanhanger assistent
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Glazen schuifdak
- Kleur wit
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio installatie
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank verwarmd
- Airco separaat achter
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Interieur voorverwarming/(koeling)
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen interieurdelen
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bots herkenning en activatie
- Connected services
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Geluidsisolerend glas
- Hemelbekleding donker
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Lichtmetalen velgen 22"
- Luchtvering
- Matrix LED koplampen
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- S Line exterieur
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sfeerverlichting
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Rijs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.