Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S

€ 59.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.395 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S


€ 59.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-03-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.395 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Track-Motion Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan van de Kreeft 195
Postcode 7324 BX
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3556763 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.track-motion.nl/automotive
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 47 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/45 R20
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 64 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 38,085106382979 kWh/100km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

De Q7 is volledig dealer onderhouden.

29.809 service onderhoud
52.123 service onderhoud
102.190 service onderhoud


Financiering
Dit is uiteraard mogelijk bij Track-Motion Automotive. Veel mensen kiezen tegenwoordig voor een financiering. Via Track-Motion kunt u een financiering aanvragen. Het krediet is afgestemd op uw persoonlijke situatie, wens en behoefte. Ter verduidelijking: bij een financiering hebben wij geen financieel belang. Wij verlenen echter alleen de service van een financiering.

Inruil:
Heeft u een auto in te ruilen dan is dit uiteraard mogelijk. We maken graag een passend aanbod. Om een aanbod te doen vragen we altijd om het kenteken, kilometerstand, foto's en eventuele bijzonderheden.

Garantie
Bij Track-Motion Automotive staan wij garant voor kwaliteit en service. Deze service bestaat uit verschillende garantiepakketten die u bij ons kunt aanschaffen. U kunt hierdoor zelf bepalen in welke mate u service en garantie wilt bij uw aangeschafte occasion.

= Bedrijfsinformatie =

Bekijk de HD foto's van deze auto's op onze website!

''Om teleurstelling te voorkomen is ons advies om altijd even te bellen voor het maken van een bezichtigings afspraak''

''Advertentie Samengesteld met de grootst mogelijke zorgvuldigheid. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele fouten''

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie