Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S 394pk | Supersportstoelen | Panoramadak | Trekhaak | B&O | 360 camera

€ 118.849,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.019 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S 394pk | Supersportstoelen | Panoramadak | Trekhaak | B&O | 360 camera


€ 118.849,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.019 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Audi Centrum Amsterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Klokkenbergweg 19
Postcode 1101 AK
Plaats Amsterdam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 5646464 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.a-point.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 84 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 260 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 507 x 197 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 3.100 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 30 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 30 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 236 - € 258 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 11-07-2028
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- a.point standaard (inbegrepen):

- Tenaamstelling van de occasion 

- Minimaal 3 maanden geldige APK 

- Controle water, olie, lucht en banden 

- Poetsen binnen en buiten 

- Minimaal 1/4 tank brandstof 


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- a.point zekerheid (€ 795 meerprijs):

- 14 maanden a-point zekerheid garantie 

- Tenaamstelling van de occasion 

- Minimaal 6 maanden geldige APK 

- Nationale Autopas 

- Gegarandeerd 7.500 km (of 6 maanden) onderhoudsvrij rijden 

- Technische controle en preparatie 

- Poetsen binnen en buiten 

- Volle tank brandstof 

- Mobiliteitsgarantie* 

*vraag naar de voorwaarden. 

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

Deze Audi is een auto uit onze demovloot. Bent u op zoek naar een bijna nieuwe Audi voor de prijs van een occasion, kies dan voor een demo.
Waarom kiezen voor een demo :* Altijd rijk uitgerust* Een lage kilometerstand* Minimaal 12 maanden fabrieksgarantie* Auto is maximaal 12 maanden oud* Snel leverbaar, u kunt binnen enkele dagen op weg met uw nieuwe Audi.
Interesse in deze Audi of wilt u deze gewoon in het echt ervaren? Neemt u dan contact met ons op zodat u er zeker van bent dat de auto op de vestiging aanwezig is (dit betreft een rijden de demo, vraag naar de actuele km stand)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie