Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line Plus | VIRTUAL COCKPIT | NAVI | BLACK PACK | KEYLESS |

€ 53.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.822 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line Plus | VIRTUAL COCKPIT | NAVI | BLACK PACK | KEYLESS |


€ 53.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.822 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Willekes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Geer 13
Postcode 4061 RP
Plaats Ophemert
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 651294 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfwillekes.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - jun. 2021
Modelcode: 4M

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 507 x 202 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.425 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 2.700 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 75 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.495): Bovag
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf Willekes is een Bosch Car Dealerbedrijf waar een enthousiast team van "automensen" klaar staat om uw mobiliteit te waarborgen. Al onze prijzen zijn netto meeneemprijzen. Mocht u extra garantie willen dan gebruiken wij verschillende afleverpakketten (zie onderstaand voor meer informatie). Ook kunnen wij u een financiering op maat aanbieden tegen een aantrekkelijk rentetarief. Wij doen dit in samenwerking met Carmeleon Financieringen. Is deze auto toch niet de auto die u zoekt, kijk dan op www.autobedrijfwillekes.nl of geef uw wensen aan ons door. Telefoonnummer 0344-651294 of info@autobedrijfwillekes.nl

Pakket 1: €195,- Controle van alle vloeistoffen, wassen + uitzuigen, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing), geldige APK.

Pakket 2: €395,- Nieuwe APK, controle van alle vloeistoffen, wassen + uitzuigen, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing).

Pakket 3: €795,- Kleine beurt, nieuwe APK, 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak*, controle van alle vloeistoffen, wassen + uitzuigen, halve tank brandstof, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing).

Pakket 4: €995,- Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema, nieuwe APK, 12 maanden Bovag garantie, controle van alle vloeistoffen, reinigen van het in/exterieur, halve tank brandstof, vrijwaren van de inruilauto (indien van toepassing).

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie