Bouwjaar | 01-05-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.369 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 209 kW (285 pk) |
€ 48.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.369 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 209 kW (285 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A1MOTORS.BE |
Contactpersoon | A1MOTORS TEAM |
Adres | Kapelstraat 36 |
Postcode | 3740 |
Plaats | Bilzen |
Land | België |
GSM | +32 (0)473 - 434329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a1motors.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Ledig gewicht: 2.070 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
CO2-uitstoot: 172 g/km
Emissieklasse: Euro 6d
Historie
Onderhoudshistorie:
- 01-10-2024: Onderhoud
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is exclusief BPM
- Achterbank 1/3 - 2/3
* Armsteun
* Automatische klimaatregeling, 2 zones
* Elektrisch verstelbare buitenspiegels
* Elektrische achterklep
* Elektrische ruiten
* Elektrische stoelverstelling
* Elektrische zetelverstelling
* Getinte ramen
* Hill-Hold Control
* Lederen stuurwiel
* Lendensteun
* Lichtsensor
* Multifunctioneel stuur
* Navigatiesysteem
* Parkeerhulp
* Parkeerhulp achter
* Parkeerhulp met camera
* Parkeerhulp voor
* Regensensor
* Start/Stop systeem
* Zetelverwarming
Entertainment en Media* Bluetooth
* Boordcomputer
* Geheel digitaal combi-instrument
* Handsfree
* MP3
* Radio
* Sound system
* USB
Veiligheid* ABS
* Achter airbag
* Adaptieve Cruise Control
* Airbag bestuurder
* Airbag passagier
* Automatische Tractie Controle
* Bandenspanningscontrolesysteem
* Botswaarschuwing
* Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
* Dodehoekdetectie
* Electronic Stability Program
* Emergency Brake Assist
* Hoofd airbag
* Isofix
* LED verlichting
* Lane Departure Warning Systeem
* Snelheidsbeperkingsinstallatie
* Stuurbekrachtiging
* Verkeersbordherkenning
* Vermoeidheidsdetectie
* Xenon Lichten
* Zij-airbags
Extra* Bagagerek
* Binnenspiegel automatisch dimmend
* Elektronische parkeerrem
* Lichtmetalen velgen (20")
* Schakelpaddles
* Sfeerverlichting
* Spoiler
* Sportpakket
* Trekhaak
* Zomerbanden
Onze wagens worden steeds afgeleverd incl.:
* Onderhoud
* Technische keuring
* Carpass + tweedehandsrapport
* 12 Maanden garantie
* Herstellingen en onderhoud
* Service na verkoop
* Reiniging voor aflevering van het voertuig
* Testrit en overname van uw huidige wagen is mogelijk!
* Voor verdere info of eventuele vragen, aarzel niet om ons te contacteren.
* Info en prijzen onder voorbehoud van typfouten!
Voor Afspraak | +32 473 43 43 29
Ons aanbod | WWW.A1MOTORS.BE
Volg ons | Instagram: A1MOTORS.BE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.