Bouwjaar | 18-12-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 256.101 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-12-2008 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 256.101 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baan Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grote Nes 1 |
Postcode | 2969 BS |
Plaats | Oud-Alblas |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12772272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 295/35 R21
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 236 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.350 kg
Laadvermogen: 925 kg
GVW: 3.275 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 294 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Het is een mooie auto, deze Audi Q7 uit 2008, hij heeft 256.000 kilometer gelopen. In deze auto vindt u een dieselmotor en een automatische transmissie. Van binnen lijkt het allemaal uitermate ruim dankzij de vrije inval van daglicht via het elektrisch bediende glazen panorama dak. Comfort en luxe? Dat krijgt u door het lederen interieur. En optimaal gemak is er in de vorm van de elektrisch bedienbare achterklep. Stoelverwarming is een plezierige extra in de auto. Binnen de kortste tijd is uw stoel behaaglijk warm. De techniek staat voor niets: het gebruiksvriendelijke dak gaat elektrisch open of dicht. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer originele Audi Q7 V12 21 inch lichtmetalen velgen, S-line pakket, Audi instelbaar onderstel (drive select), adaptief dempingsysteem, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, zwarte hemelbekleding, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen en bumpers in carrosseriekleur.
Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Adaptieve Cruise Control en Lane Assist zijn ook een van de meegeleverde opties! De voordelen van een trekhaak zonder de nadelen. De elektrisch inklapbare trekhaak is gemakkelijk in het gebruik en tast de lijnen van de auto niet aan. Natuurlijk behoren lederen stuur en versnellingspook, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Doordat deze Q7 een youngtimer is en omgebouwd tot grijs kenteken is deze zakelijk erg interessant i.v.m. de lage bijtelling en wegenbelasting.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.