Bouwjaar | 04-12-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.401 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
€ 12.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-12-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.401 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dutch Autolab |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Offemweg 85K |
Postcode | 2201 HC |
Plaats | Noordwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21318800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dutchautolab.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R20
Topsnelheid: 250 km/u
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Bent u op zoek naar een krachtige en luxueuze SUV die zowel optisch als technisch in nette staat verkeert? Dan is deze Audi Q7 4.2 FSI V8 S-Line uit 2007 dé auto voor u.
Met zijn S-Line sportpakket, indrukwekkende V8-motor, en een rijke uitrusting, biedt deze Audi alles wat u kunt wensen. De Audi heeft daarnaast bij ons een servicebeurt gehad zodat u voorlopig zorgeloos kunt genieten van deze sportieve youngtimer.
De auto is vanwege zijn leeftijd zeer aantrekkelijk voor de zakelijke rijder. U kunt naast het zakelijk gebruik ook onbeperkt privé rijden zonder er een kilometerregistratie op na te houden en dat voor plus minus €100 bijtelling per maand. Met de youngtimer-regeling wordt de bijtelling namelijk berekend over de dagwaarde en niet langer over de nieuwwaarde van de auto. Het professionele taxatierapport dat u nodig heeft om van deze regeling gebruik te kunnen maken regelen wij graag voor u. Zo rijdt u gegarandeerd tegen de laagst mogelijke bijtelling en geniet u van alle voordelen die de youngtimer-regeling met zich meebrengt. U kunt bijvoorbeeld alle kosten die u maakt zoals onderhoud, reparatie en brandstof zakelijk aftrekken waardoor u aan het eind van het jaar een stuk minder inkomstenbelasting betaald.
Wij zijn Dutch Autolab, een gedreven en dynamisch bedrijf dat zich specialiseert in de in- en verkoop van tweedehands auto's. Betrouwbaarheid en de technische staat van onze auto's staan op de eerste plaats, zodat u nog jarenlang kunt genieten van uw nieuwe occasion. Wij garanderen u een 100% eerlijke auto met een aantoonbare onderhoudshistorie. Al onze auto's worden voorzien van een nieuwe Apk. Zo kunt u vanaf het begin met een veilig gevoel instappen.
Mocht u meer zekerheid willen kunt u kiezen voor een aankoopkeuring via Mijn Autocoach. De autocoach is een onafhankelijk expert die de auto uitgebreid inspecteert en u voorziet van aankoopadvies alvorens u besluit om naar Noordwijk te komen.
Wij zijn een RDW-erkende garage. Dus ook voor de tenaamstelling bent u bij ons aan het juiste adres.
U bent altijd welkom voor een bezichtiging of een proefrit, maar graag eerst even bellen voor het maken van een afspraak om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
* al onze advertenties worden met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.