Bouwjaar | 04-01-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 382.841 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
€ 9.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 382.841 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum van Tilborg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Canadesestraat 8A |
Postcode | 5171 DV |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16177103 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumvantilborg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 244 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.245 kg
Laadvermogen: 820 kg
GVW: 3.065 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
In zeer goede staat verkerende Audi Q7 4.2 V8
Compleet onderhouden.
Ondanks de hoge kilometerstand is deze Audi met veel zorg en liefde bijgehouden!
Dat is aan alles te zien......
Onlangs nog een complete motor revisie gehad t.w.v. 10.000 Euro!
Alle boekjes en rekeningen compleet erbij.
Ideale auto voor ondernemers omdat deze in de Youngtimer regeling valt.
Deze auto is werkelijk zowel van binnen als van buiten in zeer nette staat! Altijd goed onderhouden.
De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de aanwezige onderhoudsboekjes of de nationale auto pas.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Wij hanteren geen afleveringskosten om elke auto scherp aan te kunnen bieden.
Uw auto inruilen is mogelijk op handelsbasis.
Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u ons bereiken op 06-16177103
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Wij zijn een RDW erkend autobedrijf en maken gebruik van de Nationale Auto Pas.
Uw nieuwe auto financieren?
Ook dat kan bij ons.....
(Vraag naar de voorwaarden)
Bij geen gehoor kunt u bellen op: 06-53684528
Onze openingstijden zijn:
Woensdag 9:00- 17:00
Donderdag 9:00- 17:00
Vrijdag 9:00- 17:00
Zaterdag 10:00- 14:00
Buiten onze openingstijden zijn wij op afspraak geopend!
www.autocentrumvantilborg.nl
Graag tot ziens bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.