Bouwjaar | 28-02-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.955 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 256 kW (349 pk) |
€ 13.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.955 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 256 kW (349 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf N. Drost |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkweg 1-A |
Postcode | 7961 AA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31271598 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfndrost.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q7 4.2 FSI Quattro Pro Line+ Offroad Pakket - Pano - Leder - Navi - Camera
- Kenteken: 19-NPP-5
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 13-11-2025
- Tellerstand: 226955 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 4163 cc
- Aantal cilinders: 8
- Vermogen: 257 kW / 350pk
- Ledig gewicht: 2464 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 12.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 498 - 545 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Aluminium delen exterieur
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel
- Trekhaak
- Xenon koplampen
- Zonnescherm zijruiten
Infotainment
- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-speler
- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Houtafwerking interieur
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
- Zonnescherm achterruit
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarm klasse 3
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Rijstrooksensor
Overige
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.