Audi Q7 4.2 FSI quattro Pro Line+ 5+2

€ 22.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-07-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.191 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 256 kW (349 pk)

Audi Q7 4.2 FSI quattro Pro Line+ 5+2


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-07-2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.191 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.163 cc
Vermogen 256 kW (349 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam M.I.C Exclusive
Contactpersoon M.e. van Rheenen
Adres Noordland 29A
Postcode 4451 RP
Plaats Heinkenszand
Provincie Zeeland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 29043757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.micexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Q7 4.2 FSI Quattro 7p | 07-2007 | 87.191 km | Inr. mogelijk.


- Kenteken: X-429-GJ
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 23-04-2025
- Tellerstand: 87191 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw Metallic
- Kleurnaam: Mugelloblau
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: beige
- Motorinhoud: 4163 cc
- Aantal cilinders: 8
- Motorcode: BAR
- Vermogen: 257 kW / 350pk
- Ledig gewicht: 2245 kg
- Max. trekgewicht: 3200 kg
- Aantal zitplaatsen: 7
- Verbruik: 13.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 198 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 421 - 460 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Xenon koplampen
- Zonnescherm zijruiten

Infotainment

- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-speler
- Autotelefoon
- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- DVD speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Achterbank verwarmd
- Airco (automatisch)
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelb. passagiersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Houtafwerking interieur
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
- Zonnescherm achterruit

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarm klasse 3
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Rijst

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie