Bouwjaar | 19-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.343 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 320 kW (436 pk) |
€ 59.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.343 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 320 kW (436 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Bronkhorst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hamburgerweg 183 |
Postcode | 3851 EL |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22281888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobronkhorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2016 - apr. 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 900 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.305 kg
Laadvermogen: 895 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Duitse auto's weten altijd een fraaie combinatie te brengen van kracht, degelijkheid en souplesse. Dat maakt ze zo aantrekkelijk. De S-Line styling geeft dit model een elegante en opvallende uitstraling. De aandrijving wordt verzorgd door een achtcilinder dieselmotor en een automatische transmissie. Dat noemen ze nou een ruimtelijk effect: het elektrisch bediende glazen panorama dak, dat net zo gemakkelijk open en dicht gaat als de elektrisch bedienbare achterklep. En ondertussen het ware luxegevoel van het lederen interieur. Deze Audi Q7 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten. De verwarmbare voorstoelen zijn voorzien van massagefunctie. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Volle auto of alleen op pad? Dankzij de luchtvering is elke rit even gelijkmatig. En u en uw passagiers genieten extra van de comfortstoelen. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Voorzien van matrix LED-verlichting. De auto dimt precies dat deel van de lichtstraal waar de voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg. Ook is de auto voorzien van: 21 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Dankzij het digitale dashboard leest u alle benodigde info gemakkelijk en overzichtelijk af. De vier camera's die samen de 360 graden camera vormen, bieden u de mogelijkheid om obstakels in elke richting te zien. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. De aanwezige file assistent meet de afstand tot uw voorligger en zorgt voor een veilige afstand. Staat het voor u opeens stil? Dan zorgt het systeem dat de auto ook stopt. Bij deze auto is uw smartphone een geavanceerde afstandsbediening. Remote services brengen u overal i
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.