Bouwjaar | 19-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 186.819 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 320 kW (436 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 186.819 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 320 kW (436 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2019 - apr. 2020
Modelcode: 4M
Referentienummer: 04251063415448
Productienummer: 04251063415448
Technische informatie
Koppel: 900 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 197 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.360 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 3.155 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 256 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 857 - € 902 per kwartaal
Auto's maken kunnen ze, die Duitsers. Al jaren. En dat merk je. De uitgesproken S-Line styling voegt een reeks sportieve accenten aan de vormgeving toe. De automatische transmissie en de achtcilinder dieselmotor maken het autorijden snel en comfortabel. Meer grip en meer tractie; daarvoor staat de vierwielaandrijving garant. Doe maar ruim! Baden in daglicht door het elektrisch bediende glazen panorama dak, supergemakkelijk in- en uitladen met de elektrisch bedienbare achterklep, volop plek dankzij de derde zitrij - en dat allemaal in met de luxe van het lederen interieur. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. En ze hebben een massagefunctie bovendien. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Zelfs op slecht wegdek zorgt de luchtvering voor een opmerkelijk gladde en comfortabele rit. Afzien is er bij deze Audi Q7 niet bij. Zelfs achterin vinden we de verwarmde achterbank. Ook 22 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, warmtewerend glas, zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing en dakspoiler horen tot de voorzieningen op deze auto.
U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. De 360 graden camera op deze auto is een innovatieve functie die de obstakels rondom de auto in beeld brengt voor een optimaal zicht. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stoppen als de rij tot stilstand komt. Deze auto gaat met u in gesprek. Hij vertelt u dankzij remote services alles over de status van diverse onderdelen en laat zich desgevraagd ook activeren. Gewoon via uw smartphone. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van Bose-audioinstallatie, full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, volautomatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels en draadloos opladen.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.