Bouwjaar | 27-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.505 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
€ 38.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.505 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.956 cc |
Vermogen | 319 kW (434 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman de Graaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerweiden 2 |
Postcode | 7961 EA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhuismandegraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2017
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5167 x 2018 x 1783 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.305 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.405 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Dikke stoere Audi SQ7 4.0 TDI V8 Quattro S-Line
Bouwjaar 2017
247.000 km, loopt en rijdt perfect!
7-Persoons uitvoering
Grijs lederen interieur
Panoramadak
Navigatie
Bang & Olufsen 3D soundsytem
Matrix Led koplampen
Stoelventilatie en stoelverwarming
4 wiel besturing
Enz. enz.
Voor meer info graag even bellen 06-22846974
= Bedrijfsinformatie =
Gezien het enorme aantal reacties per MAIL/MARKTPLAATSCHAT kunnen wij deze NIET altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
GEEN PIN AANWEZIG
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.