Bouwjaar | 21-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.646 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.646 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Dijk Trading Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uiterwaardenstraat 2A |
Postcode | 8081 HJ |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28848020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | vandijktc.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2005 - 2015
Modelcode: 4L
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.195 kg
Laadvermogen: 750 kg
GVW: 2.945 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart (s line)
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 249 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,7 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 02-08-2024 (148.646 km): -Distributieketting compleet vervangen inclusief nokkenasverstellers -Grote onderhoudsbeurt - Luchtvering (veerpoten achterzijde) compleet vervangen
- 08-12-2023 (142.775 km): grote beurt
- 15-01-2021 (120.996 km): grote beurt
- 21-12-2018 (111.332 km): grote beurt
- 09-12-2016 (94.729 km): grote beurt
- 17-05-2016 (89.010 km): kleine beurt
- 27-08-2014 (71.457 km): grote beurt
- 14-06-2013 (56.090 km): kleine beurt
- 29-05-2012 (32.319 km): kleine beurt
- 06-09-2011 (15.553 km): kleine beurt
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Beschikbare afleverpakketten:
- Rijzekerpakket Basis incl. 6 maanden garantie: (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Real Garant 6 maanden garantie (6 maanden garantie); 6 maanden garantie, 40-Puntencheck, Geldige APK, NAP teller-rapport, RDW-leges, Tenaamstellen en vrijwaren, Vloeistoffencontrole
- Rijzekerpakket Premium 6 maanden garantie: (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Rijzekerpakket Basis incl. 6 maanden garantie:"): Real Garant 6 maanden garantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK; 6 maanden garantie, Afleverbeurt en 40-Puntencheck, Complete poets- en onderhoudsbeurt, NAP teller-rapport, Nieuwe APK bij aflevering, Tenaamstellen en vrijwaren
Bekijk voor meer informatie en voor de volledige fotoreportage op onze website: www.vandijktc.nl
Dealer onderhouden Audi Q7 3.0 TFSI quattro Pro Line + S-Line Automaat van 2011 met een tellerstand van 148.646 km!
? 2e eigenaar
? S-Line interieur & exterieur
? Luchtvering
? Dealer onderhouden
? Origineel Nederlandse auto
? Nationale autopas
? 19 inch Lichtmetalen velgen
?Groot onderhoud uitgevoerd:
- Distributiekettingset compleet vervangen bij 148.646 km!
- Luchtvering (veerpoten achterzijde) compleet vervangen!
Compleet uitgerust met o.a.: Bi-Xenon, LED dagrijverlichting, LED achterlichten, Sportstoelen, Sportstuur, S-Line interieur & exterieur, Zwarte hemelbekleding, Licht & regensensor, Navigatiesysteem full map, Achteruitrijcamera, Bose soundsysteem incl. Subwoofer, Blu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.