Audi Q7 3.0 TFSI q.PL+ 5+2 / 7 Persoons / Panorama dak / Trekhaak

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.140 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Audi Q7 3.0 TFSI q.PL+ 5+2 / 7 Persoons / Panorama dak / Trekhaak


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.140 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Menning Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Helmhout 16
Postcode 9206 AZ
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 33839445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • lederen bekleding
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Highlights:

In Nieuwstaat verkerende Audi Q7 3.0 TFSI

7 zitplaatsen

Lederen bekleding

Achteruitrijcamera

Groot navigatie

Elektrische trekhaak

Panorama dak

Stoelverwarming

Cruise Control

Lichtmetalen velgen

Werkelijk te veel om op te noemen!

Auto rijd en schakelt fantastisch

Compleet dealer onderhouden en laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd bij: 194.000KM


Inruil van uw huidige auto is mogelijk, neem contact op met 1 van onze verkopers

Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend en gevestigd op Het Helmhout 16 te Drachten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie