Audi Q7 3.0 TDI Quattro S-Line Grijs Kenteken - LED - PDC 2x - Navigatie - Cruise Control - Sportstoelen - Schuif-/Kanteldak

€ 12.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-03-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 304.881 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Audi Q7 3.0 TDI Quattro S-Line Grijs Kenteken - LED - PDC 2x - Navigatie - Cruise Control - Sportstoelen - Schuif-/Kanteldak


€ 12.750,-

Algemeen

Bouwjaar 17-03-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 304.881 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Randwijk Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oude Apeldoornseweg 35A-5
Postcode 7333 NR
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22881574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanrandwijkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Constructiejaar: 2008
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter

Maten
Wielbasis: 301 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.355 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.220 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: darkGray, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 260 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal

Net geen drie jaar geleden kocht ik in Duitsland deze Audi Q7. Voor mij was de keuze na lang twijfelen gevallen op een Audi Q7 wegens zijn goede reputatie en schappelijke prijs. Immers vond ik de Toyota Land Cruiser simpelweg te duur in aanschaf en bovendien zijn die van binnen toch een stuk simpeler. De Q7 is vanwege zijn lange wielbasis, luchtvering en automaat een uitermate geschikte trekauto. Ik heb er in drie jaar tijd nu ongeveer 80.000 km mee gereden zonder grote problemen. Motorisch en optisch staat de auto er echt fris bij, immers wil ik gewoon zonder issues plots naar Zuid-Duitsland willen kunnen rijden met trailer.

Ik heb de auto toen specifiek gekocht vanwege het S-Line interieur. De half leder-/half alcantara sportstoelen zijn velen malen beter dan de standaard lederen stoelen en zijn in meer mogelijkheden te verstellen. Een bijkomstig voordeel van dit pakket was natuurlijk het sportstuur en het zwarte hemeltje. Ook is de auto voorzien van cruise control, climate control, stoelverwarming, parkeersensoren voor & achter, afneembare trekhaak (3.200 kg), mistlampen voor, lichtsensor, elektrische ramen, elektrisch bedienbare en inklapbare buitenspiegels, automatisch dimmende binnenspiegel, navigatiesysteem, elektrisch bedienbare sportstoelen, groot schuif-/kanteldak, stuurbediening, boordcomputer en LED koplampen (after-market, apk-waardig en enorme verbetering t.o.v. originele xenon lampen)

Zelf gebruikte ik de auto 90% van de tijd met een trailer, uiteraard even vaak beladen als onbeladen. Met mijn rijstijl reed ik gemiddeld ongeveer 1 op 9.5 tot 1 op 10. Zonder trailer netjes 100-110 rijden lukt 1 op 13 zonder moeite. Het olieverbruik viel mij enorm mee en ik reed strak 1l op 13.000 km (met trailer). Dus zonder vermoed ik dat peilen tussen de beurten niet nodig is.

Ik doe de Q7 nu weg omdat ik de overstap maak naar een oprijwagen zodat ik voortaan twee auto's kan ophalen. De auto staat nu gepoetst en al klaar en wordt niet meer ingezet. De originele achterbanken zijn ook aanwezig, voorheen was het een 7-zitter.

Gedocumenteerde onderhoudsbeurten:
30.11.2009 - 21.944 km
28.03.2012 - 54.285 km
27.08.2013 - 85.000 km

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie