Bouwjaar | 24-05-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 489.458 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 489.458 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf N. Drost |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkweg 1-A |
Postcode | 7961 AA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31271598 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfndrost.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q7 3.0 TDI Quattro 7-Persoons - Xenon - Leder - Rijdt Goed
- Kenteken: 43-SV-XB
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 07-12-2025
- Tellerstand: 489458 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: BUG
- Vermogen: 171 kW / 233pk
- Ledig gewicht: 2300 kg
- Max. trekgewicht: 3200 kg
- Aantal zitplaatsen: 7
- Verbruik: 10.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 816 - 858 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Aluminium delen exterieur
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel
- Trekhaak
- Zonnescherm zijruiten
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Zonnescherm achterruit
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarm klasse 3
- Alarmsysteem
- Xenon verlichting
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
Audi Q7 3.0 TDI Quattro 7-Persoons - Xenon - Leder - Rijdt Goed.
Deze auto is origineel Nederlands geleverd en heeft 489.458km gereden. De vorige eigenaar heeft ruim 200.000km met deze Q7 gereden. De auto rijdt en schakelt goed, geen storingslampjes.Zowel van binnen als van buiten in zeer goede staat, geen schades of deuken.
Het betreft een zeer luxe Pro Line uitvoering, deze is naast de standaard opties oa voorzien van leder bekleding, xenon verlichting, lichtmetalen velgen, DVD schermen in hoofsteun, 7 persoons uitvoering, trekhaak, cruise en climate control, multifunctioneel stuurwiel, elektrisch verstelbare stoelen, elektrisch bedienbare ramen, getinte rame
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.