Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.824 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 275 kW (375 pk) |
€ 36.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 119.824 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 275 kW (375 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Braam Classics |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Den Binnen 11 |
Postcode | 5674 TW |
Plaats | Nuenen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51932518 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.braamclassics.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 275 kW (374 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Vermogen brandstofmotor: 190 kW (258 PK)
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 56 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/40 R21
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 7.2 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 30,892857142857 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal
Zeer mooie, origineel Nederlandse Q7 E-tron S-line. Deze auto is dealer onderhouden. Zeer goed uitgerust. Zi beschikt de auto over een panorama dak, Lederen bekleding, Elektrische voorstoelen met stoelverwarming, Navigatie, Virual Cockpit, Zonneschermen achter, Bluetooth telefoon en Audio, afneembare trekhaak, 21 inch velgen, Ledlampen, Standkachel, enz.
De auto is compleet dealer onderhouden. Onderhoudshistorie en 2 sleutels zijn aanwezig. De auto wordt geleverd met een onderhoudsbeurt en een jaar APK.
Deze auto wordt door ons zelf gereden, dus voor een afspraak tot bezichtiging graag tijdig bellen voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn alleen op afspraak geopend. Bel 06-51932518 voor een afspraak.
Al onze auto's worden geleverd met een afleveringsbeurt en een geldige APK. Garantiepakketten zijn tegen meerprijs mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.