Bouwjaar | 29-11-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 275.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | - |
€ 15.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 275.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B-Premium Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Antwerpsesteenweg 175 |
Postcode | 3970 |
Plaats | Leopoldsburg |
Land | België |
GSM | +32 (0)478 - 831498 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | b-premiumcars.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
B-Premium Cars biedt bij deze aan:
(Go and like our FB Page & IG account!)
B-Premium Cars
7/7 open ook savonds! Enkel op afspraak.
Audi Q7 3.0 TDI QUATTRO 3x S-line! Full options! 7 zit!
Bij deze stellen we deze zo goed als nieuwe Audi Q7 diesel 7 zit voor.
Betreft een zeer knappe uitvoering.
Een fabrieksaf S line.
Ombouw naar lichte vracht mogelijk.
Wagen heeft normale gebruikssporen gezien de leeftijd en km's!
De krachtige motor maar tevens zuinige en fiscale voordelen zijn niet de enigste troeven van deze wagen.
Biv 300 euro.
900 euro jaarlijkse taks.
Belgische wagen
Niet rokers
EURO 6
176 KW / 3000 cc
Quattro 4x4
1ste inschrijving: 11/2009
Km stand: 275.000 km +-
7 zitplaatsen
Volledig carpass.
Veel optie's:
- Audi exclusive interieur
- Bose soundsytem
- Panoramisch dak
- Open dak
- Xeneon koplampen
- Digital cockpit
- Memory seats
- Lucht vering
- Cruise control
- Line assist
- Vol elektrische zetels
- Lendensteun
- Touchpad
- Schakelpeddels aan stuur
- Audi drive select
- Alantara interieur
- Grote Navi 3D
- Voetgangersherkenning
- Inklapbare spiegels
- verkeerstekensherkenning (SLA)
- Comand online
- buiten-/binnenspiegels dag-nacht automatisch,
- Parkeersensoren v+q
- Hold Function
- licht-pakket binnen & buiten
- servosluiting
- sportzetels
- laadruimte-pakket
- Eco Stop-Start functie
- Stoelverwarming voor plus achter (indien 5-zit)
- bandendrukcontrole
- brandstoftank 93 L
- kniebag
- sidebags achter
- remmen versterkt,
- krasvaste lak (Nano paint/Ceramic paint)
- sportstuurwiel
- unieke kleur
En zoveel meer...
Klantenopdracht zonder garantie:
Prijs:
15 900,00 euro
Inclusief keuring vvk.
Prive wagen.
Overname mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook tegen Lichte vracht / utilitaire
Enkel op afspraak te Leopoldsburg:
B-Premium Cars.
Sam : 0478 83 14 98
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.